مسئول مرکز راهبردی اقشار بسیج سپاه کربلا:

مجمع سالیانه اقشاری بسیج در سپاه کربلا برگزار می گردد/ استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی و هیئات اندیشه ورز برای احصاء و حل مسائل کشور

سرگرد پاسدار شعبانی: مجمع سالیانه اقشاری بسیج از ساعت 8 صبح فردا سه شنبه بیست و ششم تیرماه برابر با سوم ذی القعده الحرام با حضور مسئولین سپاه کربلا و نواحی تابعه، نخبگان و روسای اقشاری بسیج در مرکز همایش غدیر سپاه کربلای مازندران آغاز می شود.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۲۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول مرکز راهبردی اقشاربسیج مازندران در گفتگو با بسیج ضمن خبر برگزاری مجمع فوق العاده سالیانه اقشاری بسیج استان مازندران در سپاه کربلا گفت: این مجمع با حضور   فرماندهان نواحی، سازمانهای اقشاری، روسای کارگروه های استانی و شهرستانی، معاونت های سپاه،  نخبگان بسیجی، مسئولین نمایندگی ولی فقیه ، حفا و روسای هیئات  اندیشه ورز برگزار می گردد.

سرگرد پاسدار محمدرضا شعبانی با اشاره به اینکه محور این مجمع انتخاب هیئات رئیسه می باشد افزود: هدف از برگزاری مجمع سالیانه بسیج، استفاده از ظرفیت های نخبگان، صاحب نظران و افراد اهل فکر و اندیشه برای  احصاء و حل مسائل اساسی استان مازندران و شهرستانهای تابعه  در قالب کارگروه های موضوعی و تخصصی است.

مسئول مرکز راهبردی بسیج استان ادامه داد: کمک و مساعدت به دولت ،ارگانها و دستگاههای مجری  طرح ها ، همچنین کادر سازی و معرفی نیروهای کارآمد تراز انقلاب برای تصدی در مسئولیتهای مهم در راستای اعتلای برنامه های بسیج دهها میلیونی  و تحقق جامعه اسلامی  از ذیگر اهداف این مجمع می باشد.

 سرگرد پاسدار شعبانی یادآور شد: مجمع سالیانه اقشاری بسیج از ساعت 8 صبح فردا سه شنبه بیست و ششم تیرماه برابر با سوم ذی القعده الحرام با حضور مسئولین سپاه کربلا و نواحی تابعه، نخبگان و روسای اقشاری بسیج در مرکز همایش غدیر سپاه کربلای مازندران آغاز می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها