فاطمه خانی
همزمان با هفته عفاف و حجاب؛
تجمع عظیم حافظان حریم خانواده با حضور پر شکوه بانوان در ورزشگاه شهدای هفت تیر قرچک برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۳۲۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، تجمع و جشن با شکوهی در حمایت از حریم زن و خانواده پیش از ظهر امروز همزمان با هفته عفاف و حجاب و به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت و روز دختر با حضور پر شور بانوان و مسئولین در ورزشگاه شهدای هفتم تیر قرچک برگزار شد.
حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در این برنامه ضمن گرامیداشت میلاد حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: دختران باید این بانوی کریمه و عفیفه را الگو قرار داده و خود را به مقام اصیل یک دختر شیعه واقعی نزدیک سازند.
پدر معنوی قرچک با بیان اینکه دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده برنامه ریزی دقیقی دارد، خاطر نشان کرد: بانوان باید قدر عفت، حجاب و ارزش هایی که همه آنها برای مصونیت و آزادگی بانوان است را بدانند و خود را بازیچه دشمن قرار نداده و نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.
وی در پایان گفت: اگر دختری پاکدامن و عفیف باشد، مادر خوب، همسر خوب و در نتیجه مادر خوبی برای تربیت فرزندان خواهد شد و قطعاً جامعه اصلاح خواهد شد.
گفتنی است از جمله برنامه های جانبی این مراسم می توان به تقدیر از دختران شهدا، تقدیر از دختران مححبه، اهدای گل به دختران، توزیع بسته های فرهنگی و آینه حجاب، آموزش بستن شال و روسری به سبک اسلامی، نمایشگاه پوستر و عکس، تقدیر از معصومه نام ها، تریبون آزاد در مورد چرایی حجاب، کمپین چادرم را برنمیدارم و... اشاره کرد.
در پایان ضمن ایراد بیانیه ای به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تئاتری نیز در این خصوص اجرا شد./
فاطمه خانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار