خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: در زمینه ترویج حجاب ضعیف عمل کرده‌ایم در حالی که دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا مقام زن و در حقیقت بنیان خانواده را نابود کنند.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۸۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

لزوم نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه/ در زمینه ترویج حجاب ضعیف عمل کرده‌ایمداود مهدوی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن ضمن تبریک دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با بروز انقلاب اسلامی و شعار بازگشت به اسلام ناب محمدی از سوی امام خمینی(ره)، احیای شخصیت زن مسلمان نیز چه در بعد نظری و چه در بعد عملی جلوه دیگری یافت و از جامعه سکولار غربی که برهنگی زن در آن یک فرهنگ به شمار می‌رفت فاصله گرفت بنابراین آنها این را برنتافتند و درصدد نابودی آن برآمدند.

وی با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه گفت: در زمینه ترویج حجاب ضعیف عمل کرده‌ایم در حالی که دشمنان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا مقام زن و در حقیقت بنیان خانواده را نابود کنند.

فرمانده سپاه ناحیه رزن ادامه داد: همه بنیانگذاران اصلی بنگاه‌های هنری و رسانه‌ای در جهان، همه در دست صهیونیست‌ها است و از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرده و به ترویج افکار خود از جمله ترویج فمنیسیم، ایجاد فساد و ضدیت با عفاف و ... پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: دشمنان طوری ذائقه افراد را در کشور تغییر داده‌اند که با دستگیری دخترانی که اقدام به ترویج فساد و بی بندوباری در صفحات مجازی می‌کردند، عده‌ای به حمایت از آنها بر می‌خیزند.

مهدوی‌پور با اشاره به عوامل دیگری که باعث افزایش بدحجابی در میان بانوان شده است، گفت: اولین دلیل زیبایی گرایی است و همه دوست دارند زیباتر دیده شوند و با این موضوع باید منطقی برخورد شود، باید این را همه بانوان بدانند که خداوند متعال دستوری به آنها داده و فرموده زیبایی مادی خود را با یک زیبایی معنوی جمع کنید و این زیبایی معنوی حجاب است.

وی یادآور شد: جامعه در حال پیشرفت است و همه به دنبال نو شدن هستند و نمی‌خواهند مقلدوارانه نسبت به سنت‌های گذشته برخورد کنند بنابراین اگر جوان‌ها در حجاب حرف نویی یافتند محجبه‌تر خواهند شد وگرنه بی دینی و بی حجابی و سنت گریزی را پیشه خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن از دیگر دلایل ترویج بد حجابی در جامعه را نیز ترس از تحقیر شدن در جامعه و در جمع دوستان، نارسایی‌ها و کم کاری‌های سینما و تلویزیون، افزایش سن ازدواج و... عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: به طور کلی ما در زمینه حجاب بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم و بنده معتقد هستم باید برای ترویج آن، کتاب‌های جذاب و اقناع کننده‌ای چاپ شود و نمایشگاه‌های خوب و مفیدی در این زمینه برگزار شود.

مهدوی‌پور با تأکید بر اجرای کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی در جامعه یادآور شد: همچنین باید شرایط ازدواج برای جوانان مجرد فراهم شود، سینما و تلویزیون در الگوسازی و در فیلم‌سازی‌های خود بهتر عمل کنند، با افراد متخلف برخورد شود و از مروجین عفاف و حجاب تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات