خبرهای داغ:
اردوی جهادی؛

بازديد فرمانده سپاه ناحیه نطنز به همراه ریاست کمیته امداد شهرستان نطنز از اردوي جهادي در روستای طار

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در بازدید از اردوی جهادی بسیجیان در روستای طار از توابع شهرستان نطنز گفت: بسیجی هرجا باشد بدون توجه به امکانات محدود، اقدامات بزرگی انجام می دهد.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۷۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، فرمانده سپاه ناحیه نطنز در بازدید از اردوی جهادی بسیجیان در روستای طار از توابع شهرستان نطنز گفت: بسیجی هرجا باشد بدون توجه به امکانات محدود، اقدامات بزرگی انجام می دهد.

خدامیان ضمن تمجید از نیت خالصانه و روحیه جوانمردانه بسیجیان عزیز، گفت: خدمت به قشر نیازمند و رفع مشکلات بندگان خدا در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی، درمانی و آموزشی، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است و پاداشی ماندگار دارد.
وی به روحیه شاد، علاقه و پشتکار این بسیجیان اشاره کرد و افزود: جوانی که بهترین ایام شاد زندگی در کنار خانواده و رفاه، آسایش همراه با دیدار با بستگان را کنار می گذارد و به جای آن در دورتر از محل زندگی خاضعانه خاکی می شود، بسیار لایق، با بصیرت دینی و با ارزش است.

فرمانده سپاه ناحیه نطنز اضافه کرد: امروز هم متناسب با عرصه های مورد نیاز کشور، این روحیه و فرهنگ جهادی بسیجیان در هر جا نیاز بود؛ بن بستها را شکسته است.

سرگرد پاسدار حسنعلی رحمانی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز  هم در حاشیه ی برگزاری این اردوی جهادی و در جمع بسیجیان  ضمن تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این راستا همکاری کردند، گفت: بسیج سازندگی شهرستان نطنز ان شاء الله در جهت برگزاری این اردوی های جهادی و برای محرومیت زدایی، برنامه های فرهنگی-جهادی خود را به صورت مستمر ادامه می دهد.

رحمانی گفت: ساخت و تکمیل منزل مسکونی این خانواده ی تحت پوشش کمیته ی امداد حضرت امام (ره) و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی به همت بسیجیان، خدمتی است از برکات نظام مقدس انقلاب اسلامی می باشد.


گفتنی است گروه جهادی -فرهنگی رهپویان کار و تلاش یادبود شهید بلباسی شهر نطنز  در حال برگزاری یک دوره اردوی محرومیت زدایی در روستای طار همراه با اجرای برنا مه ی فرهنگی، می باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار