مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز از اجرای ۲۰۰ برنامه توسط کاروان سایه خورشید در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۴۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج  ، عباس قاضی خانی  در نشستی خبری، با اشاره به اینکه در دهه پربرکت کرامت میزبان خادمین حرم قدس رضوی در اقصی نقاط ایران اسلامی و بیش از ۳۰ کشور خواهیم بود، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده خادمین حرم قدس رضوی به شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ سفر خواهند داشت.

۲۰۰ عنوان برنامه از سوی ستاد زیر سایه خورشید در استان البرز اجرا می شود

وی با اشاره به حضور خادمان حرم قدس رضوی در ماهدشت، گفت: آن‌ها با خانواده شهدا دیدار می‌کنند و به عیادت بیماران می‌روند، حضور در جمع مردم و حضور در مزار شهدا ازجمله برنامه این خادمان رضوی است.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز با اشاره به اجرای ۲۰۰ برنامه توسط گروه سایه خورشید، گفت: مراسم اختتامیه دهه کرامت نیز با حضور خادمان حرم قدس رضوی و امام‌جمعه کرج در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد.

قاضی خانی یکی دیگر از برنامه‌های خادمان قدس رضوی را تهیه لوازم‌تحریر برای نیازمندان اعلام کرد و گفت: این مهم در آستانه سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفتر آستان قدس رضوی در استان البرز نذورات مردم را دریافت می‌کند، گفت: این نذورات باهدف محرومیت‌زدایی در استان هزینه می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز به ساخت بیمارستانی در البرز اشاره کرد و گفت: یک هکتار زمین در اختیار استان قدس رضوی است که در حال رایزنی برای ساخت این بیمارستان بانام امام رضا (ع) هستیم.

قاضی خانی با اشاره به چالش‌های که البرز با آن روبه‌رو است ازجمله وجود زندان‌های بزرگ کشور در این استان، گفت: هدف آستان قدس تنها پرداخت مبلغی پول به محرومان نیست، بلکه به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی برای این افراد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها