با تلاش وهمت کارگزاران زکات کمیته امداد استان زنجان رتبه پنجم کشوری را در جمع‌آوری زکات در سال گذشته کسب کرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۲۱۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیت اله خاتمی در دیدار کارگزاران و مسئولین زکات استان از تلاش‌های مدیرکل کمیته امداد و مجموعه کارکنان این نهاد مقدس در ارائه خدمات اثربخش به نیازمندان تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در کمیته امداد استان زنجان انجام می‌شود افزود: کمیته امداد علاوه بر خدمات در حوزه معیشت و درمان بازوی خوبی برای ترویج، ترغیب و تشویق افراد برای مشارکت در برنامه زکات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان در این جلسه با تبیین اهمیت پرداخت زکات بر تلاش همگانی برای ادای این فریضه الهی در جامعه تأکید کرد.

آیت اله خاتمی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان کمیته امداد و علمای استان، کسب رتبه پنجم استان در پرداخت زکات را حاصل به ثمر نشستن تلاش‌های مبلغان و علما دانست. و گفت: وقتی مردم آثار و برکات کمک‌های خود را در جامعه مشاهده نمایند با دلگرمی و رغبت بیشتری کمک می‌کنند.

رئیس شورای زکات استان برافزایش اطلاع‌رسانی عملکردهای کمیته امداد تأکید کرد و افزود: اعلام اقدامات باعث دلگرمی حامیان و مؤدیان زکات می‌شود و آثار و برکات آن، حضور بیشتر مردم در امر پرداخت زکات است

.

ارسال نظرات