امام جمعه اردبیل گفت: تربیت دینی یک مسئله اصلی در راه زندگی نوجوانان و جوانان است که باید مورد توجه والدین و مسئولان فرهنگی قرار گیرد تا شاهد انحراف و آسیب از سوی دشمنان اسلام و انقلاب نباشیم.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۷۳
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

تربیت دینی یک مسئله اصلی در راه زندگی نوجوانان و جوانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آئین تجلیل از حافظان قرآن و قاریان جزخوانی مصلی در ماه مبارک رمضان، گفت: دست اندرکاران نشر معارف قرآن کریم در ماه مبارک زحمات فراوانی متحمل شدند و تشکر ویژه ای از آنها دارم.

 وی، تصریح کرد: تربیت دینی یک مسئله اصلی در راه زندگی نوجوانان و جوانان است که باید مورد توجه والدین و مسئولان فرهنگی قرار گیرد تا شاهد انحراف و آسیب از سوی دشمنان اسلام و انقلاب نباشیم.

 آیت الله عاملی، خاطر نشان کرد: نور قرآن کریم دل های مومنان را روشن می کند و حرکت در زیر سایه کلام الهی موجب نورانیت در مسیر زندگی می شود.

 نماینده ولی فقیه در استان، افزود: لحظات قدسی و فضیلت های روزها را فراموش نکنیم و باید با تاکید بر آنها نوجوانان و جوانان را در مسیر درست هدایت به سمت صراط مستقیم داشته باشیم.

 امام جمعه اردبیل، یادآور شد: متولیان فرهنگی در برابر آسیب های اجتماعی برنامه ریزی های اساسی داشته باشند تا خروجی هزینه های فرهنگی در جامعه مشهود باشد.

 آیت الله عاملی، ادامه داد: دیرینه فرهنگی و اجتماعی ملت ایران یک شاخص است و باید این ظرفیت ها به عنوان یک تمدن کهن نشان داده شود.

ارسال نظرات