خبرهای داغ:
طی همایشی باحضور 1200 خادمیار دختر آستان قدس
همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر همایش «بانوی کرامت و مقامت» باحضور 1200 خادمیار دختر آستان قدس، برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۶۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش حضرت معصومه(س) بانوی کرامت و مقاومت همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار شد. این ویژه برنامه‌ همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در حرم مطهر رضوی با دعوت از بیش از هزار و 200 خادمیار دختر نوجوان و همچنین اعضای خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این برنامه یکی از دختران نخبه قرآنی به عنوان حافظ کل قرآن آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد و در ادامه گروه‌های سرود دختران شهدای مدافع حرم، آوای ظهور و باران شامل خادمیاران دختر نوجوان ۷ تا ۱۲ سال به ارائه برنامه پرداختند.

همچنین در این برنامه، حوریه سادات حسینی؛ سخنران برجسته از جامعةالزهرا قم ویژگی‌های دختر مؤمن انقلابی از منظر اسلام را تشریح و ابعاد آن را تببین کرد.

اجرای نمایشی با محتوای آداب زیارت و چگونگی زیارت شایسته یکی دیگر از برنامه‌های این همایش بود که با استقبال نوجوانان روبه‌رو شد.

در پایان این مراسم برای قدردانی از مقام خانواده شهدای مدافع حرم از ۱۵ نفر از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

بنا بر این گزارش نشست تخصصی «طلبه مؤمن انقلابی» شب گذشته در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد که در آن بیش از 700 نفر از طلاب نخبه که در «طرح ولایت» مشهد مقدس شرکت کرده بودند، حضور یافتند.

در این برنامه حجت‌الاسلام صفدر الهی‌‏راد طی سخنانی کوتاه با اشاره به اینکه کار بزرگ امام(ره) تربیت طلابی بود که بتوانند بار انقلاب را به دوش بکشند، عنوان کرد: تربیت عناصر انقلابی، یکی از نیازهای اساسی جمهوری اسلامی ایران برای حرکت به سمت جامعه آرمانی است.

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه حوزه علمیه در تربیت جامعه اسلامی و اسلامی سازی علوم نقش اساسی دارد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اهداف بسیار مقدس دارد که بخشی از آن می‌‏تواند به دست طلاب مومن انقلابی محقق شود.

سلسله نشست‌های تخصصی «طلبه مؤمن انقلابی» از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی به صورت فصلی برگزار می‏‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها