خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس از برگزاری اردوهای جهادی ۱۰ روزه در منطقه دهستان کویر و دهستان طپه طاق طبس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۶۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از برگزاری اردوهای جهادی ۱۰ روزه در منطقه دهستان کویر و دهستان تپه طاق طبس خبر داد و افزود:  دانشجویانی که تمایل به شرکت در این اردوها جهادی دارند می توانند به حوزه مقاومت بسیج دانشجویی واقع در مجتمع حوزه های مقاومت امام علی (ع) مراجعه یا با شماره تماس های 32827427 و 09103340548 تماس حاصل نمایند.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی، فرهنگی ، آموزشی واقتصاد مقاومتی گفت:  مرمت منزل محرومین ، دیوار کشی ، کاشی کاری ، رنگ آمیزی مدارس، دیوار نویسی و دیوار نقاشی مدارس دهستان کویر را از جمله فعالیت های عمرانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس ادامه داد: برگزاری کلاس های آموزشی مشاغل خانگی، آموزش خانواده، آرایشگری، خیاطی، کاردستی، کار با کودک و کامپیوتر از  جمله فعالیت هایی است که در زمینه فرهنگی و آموزشی دنبال می شود.

 وی تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و خود سازی جهادگران برنامه هایی از جمله شبی با شهدا ،حلقات بصیرتی ، برگزاری ادعیه و ... برگزار خواهد شد.

فرحبخش عنوان کرد : با توجه به این که قرار است امسال کنگره بزرگداشت سرداران و 221 شهید شهرستان هم در مهر ماه سال جاری اجرا  شود هر گروه از اردوهای جهادی دانشجویان به نام و یاد یک شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها