خبرهای داغ:
معاون سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اجرای بیش از یک هزار برنامه طی دهه کرامت در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۴۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد با اشاره به شروع دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد، اظهار داشت: امسال بیش از یک‌هزار برنامه برای این ایام تدارک دیده شده است.

 

وی  درباره برنامه های پیش بینی شده در دهه کرامت افزود: در این دهه همانند سال های گذشته، تعدادی از خدام حرم امام رضا(ع) به کرمانشاه و بعضی شهرستانهای استان سفر می کنند.

 

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری جشن و شادی توسط بعضی دستگاه ها در پارکها خبر داد و بیان کرد: اجرای مراسم مولودی خوانی و برنامه‌های نمایشی، توزیع بسته های فرهنگی و برگزاری مسابقات کتاب خوانی با موضوع امام رضا(ع) از دیگر برنامه هایی است که در این دهه برگزار می شود.

 

حجت‌الاسلام فتح الهی نژاد با بیان اینکه در مساجد وحسینیه ها هم توسط ائمه جماعات جشن هایی به ویژه درهیئت هایی که به نام امام رضا(ع) است برگزار می شود گفت: همچنین مطابق سالهای قبل، هیئت ها نسبت به برپایی ایستگاه های صلواتی در برخی محلات و مکان ها اقدام می کنند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: بیش از یک هزار برنامه درطول دهه کرامت در استان کرمانشاه اجرا می شود.

ارسال نظرات