خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف وحجاب و دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور فرماندار، امام جمعه موقت ،فرمانده ناحیه سپاه ،مسئولان محلی و بیش از ۴۵۰نفر خواهر بسیجی درسالن سمیه(س) شهرستان برگزارشد که امام جمعه موقت هندیجان دراین باره بر ضرورت ادامه اینگونه برنامه ها با موضوع عفاف وحجاب برای خانواده ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۲۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف وحجاب در شامگاه یکشنبه با حضور خواهران و برادران بسیجی ،فرماندار،امام جمعه موقت ،فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان محلی و خانواده های معظم شهدا با همت حوزه مقاومت بسیج خواهران همراه با سخنرانی،پخش کلیپ،مدیحه سرایی ،قراعت بیانیه و نمایشگاه عفاف وحجاب و ایستگاه صلواتی و اهداء هدایا به نخبگان و برترین حجاب خواهر در مدرسه وسالن سمیه (س)شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر بنی سعید در این اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده شهرستان اظهار کرد:مسئله حجاب در جامعه ما درست رعایت نمی شود که بایستی با فرهنگ سازی مناسب در محیط جامعه کارهای تاثیر گذار در رفع چنین مشکلی انجام بگیرد و خانواده ها مواظب فرزندان خود باشند و همچنین دشمنان به شکل های گوناگون در صدد تخریب حریم خانواده ها هستند .

وی افزود:بهترین الگوی رفتاری مناسب اهل بیت عصمت و طهارت هستند مخصوصا حضرت فاطمه زهرا(س)و حضرت معصومه (س)که بانوان دراین باره توجه داشته باشند و خداوند متعال در قرآن ده هابار تاکید بر واجب بودن حجاب نموده و یک دستور الهی است.

وی بابیان دوری از گناه و معصیت واهمیت به فریضه امر به معروف ونهی ازمنکر گفت:سعی شود ارتباط با خداوند سبحان بیشتر شود و با اهمیت به عفاف وحجاب و رعایت فریضه امر به معروف و نهی از منکر از هر گونه گناهی دوری شود و مسئله حجاب یک امری مهم و تاثیر گذار بر زندگی هر فردی از جامعه است.

بنی سعید امام جمعه موقت هندیجان عنوان کرد:هر انسانی بایستی به حجاب وعفاف اهمیت بدهد آثار بد حجابی موجب نا امنی و نفوذ شبکه های ضد اخلاقی در جامعه می شود پس بهترین راه مبارزه با شبکه های فریب دهنده دشمنان اسلام فقط الگو پذیری سنت های پیامبر اسلام (ص) وترویج در میان مردم است.

در پایان اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده به تعدادی از خواهران بسیجی نخبه و برترین حجاب در حضور فرمانده ناحیه سپاه ،امام جمعه موقت ،فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران و جمعی از مسئولان محلی هدایایی به آنها اهداء شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها