خبرهای داغ:
به مناسبت هفته حجاب و عفاف و میلاد حضرت معصومه(س) صورت گرفت؛

برگزاری همایش حجاب و عفاف در اسلام آباد غرب +تصاویر

همایش حجاب و عفاف با حضور مسئولان اسلام آباد غرب و بانوان بسیجی شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۱۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، به مناسبت هفته حجاب و عفاف و میلاد حضرت معصومه(س)، همایش بزرگ حجاب و عفاف با حضور مسئولان شهرستان  و بانوان بسیجی در تالار شهرداری اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

در این مراسم  مسئول بسیج جامعه زنان اسلام آباد غرب ضمن خیر مقدم به مسئولان و روسای ادارات، ولادت با سعات حضرت معصومه (س) و روز دختر به تمامی دختران مسلمان تبریک گفت.

 

در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک این روز خجسته و مبارک اظهار داشت: ولادت حضرت معصومه (س) بعنوان روز دختر اعلام شده است و ما باید درس هایی از این نمونه همیشه زنده حجاب و عفاف حضرت معصومه (س) بگیریم، افزود: امام صادق (ع ) در حدیثی می فرماید: کسی شیعه ما می باشد که عفت و حیا داشته باشد هم در ظاهر و هم در باطن.

 

حجت الاسلام عزتی در ادامه به سخن حضرت علی (ع) در نهج البلاغه اشاره نمود که می فرماید: شهیدی که در راه خدا به شهادت می رسد اجر آن برابر با کسی است که قدرت بر انجام گناه دارد ولی بخاطر ترس از خدا و بخاطر عفت و حجابش دست از این گناه می کشد، خواهری که الگوی خود را حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت معصومه (س) قرار می دهد اجرش برابر همان شهیدی است که در راه خدا شهید می شود .

 

وی افزود: متاسفانه کسانی در جامعه هستند که به سمت بد حجابی و فساد می روند، غرب منشاء آنهاست، آنها زمانی که می خواستند اقتصاد خود را ارتقاء دهند زن را وارد بازار کار کردند بخاط آنکه زن ها بیشتر کار کنند، سن ازدواج را بالا بردند سپس عنوان نمود زن وقتی خود درآمد دارد احتیاجی به ازدواج ندارد این خیانت دشمن و خیانت غرب بود که باعث بوجود آوردن فساد در جامعه شد، آنها از زن به عنوان ویترین استفاده کردند اما در مقابل اسلام می گوید مقام زن در اسلام میتواند به جایی برسد که حجت خدا بر مردم باشد مثل حضرت زهرا (س)، این عفت و حجاب درست است.

 

وی گفت: خانمی که میخواهد صحبت کند کلامش باید عفت داشته باشد ظاهرش باید عفاف داشته باشد، ما اگر بنده خدا باشیم باید تابع باریتعالی باشیم.

 

گفتنی ست؛ پایان این مراسم معنوی با مولودی خوانی همراه بود و به جمعی از خواهران که با حجاب خود الگویی درست برای حجاب و عفاف در ادارت شهرستان بوده اند، لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود اهداء گردید.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار