یکی از اساتید حوزه و دانشگاه در همایش حجاب و عفاف در ملکان گفت: عفاف و حجاب فقط مختص خانم ها نیست و اسلام به هر دو طیف زن و مرد در این خصوص تاکید دارد.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۶۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی عباسیان با اشاره به آیه 35سوره سوره احزاب که خداوند متعال 10 صفت برای آقایان و 10 صفت نیز به خانم ها بیان می کند و عده ای شبهه می اندازند که قرآن کریم بیشتر به آقایان  توجه دارد نه اینطور نیست خانم ها همسان آقایان هستند.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم امنیت در جامعه برقرار باشد باید به آیات قرآنی عمل کنیم و حجاب آیه قرآن است که خداوند متعال به پیامبر اکرم (ص) فرمودند؛ به خانم های مومنه ابلاغ کن که چشمهایشان را از نامحرم دور بدارند همانطوری که به مردان توصیه شده است.
حجت الاسلام عباسیان اظهارداشت: اگر پوشش اسلامی در جامعه رعایت شود جوانان کمتر به مشکل و گناه می افتند و دشمن در جنگ روانی و عملی خود ناکام می ماند و نگاه به کعبه و پدر و مادر و حرم های معصومین علیهم السلام عبادت است ولی نگاه به نامحرم تیری است از جانب شیطان.

تاکید اسلام برای حجاب هر دو طیف زن و مرد است

فرمانده سپاه ملکان نیز در این همایش گفت: امروز ما در جنگ ترکیبی همه جانبه قرار گرفته ایم در ماه های اخیر در اکثر مرزهای کشورمان شهید داده ایم و در عرصه اقتصادی نیز بین اسلام و کفر  جنگ در میان است و بیشترین نقش را در جنگ اقتصادی اخیر عربستان داشته است
صالح رحمتی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که در سالهای قبل فرمودند؛ کشور ما درگیر جنگ است اگر کسی نفهمد و نخواهد بفهمد سیلی محکمی خواهد خورد و دشمن در جنگ فرهنگی میلیاردها دلار هزینه می کند که اصالت مان را بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها