محمدرضایی با اشاره به درست نبودن گمان عده‌ای مبنی بر اینکه ورود آمریکا به ایران موجب حل مشکلات کشور خواهد شد، دلیل این امر را حضور آمریکا در پیش از انقلاب در ایران برشمرد و افزود: آمریکا قبل از انقلاب همه کاره کشور بوده و جز چپاول ثروت کشور کاری نکرده است.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۴۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ حسین‌محمد رضایی، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه، با اشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور، بر ضرورت پیشرفت اقتصادی تأکید کرد و افزود: امروز اقتصاد اولویت فوری و فرهنگ اولویت اصلی ما است و مردم و مسئولان باید مانند گذشته در کنار هم باشند تا با کمک هم پیشرفت کنیم.

وی با بیان اینکه ما ملتی انقلابی بوده و تمام دنیا نیز ما را به کشور و ملتی انقلابی می‌شناسند، یکی از ضرورت‌های انقلابی بودن را بصیرت و دشمن‌شناسی برشمرد و افزود: دشمنان عزم خود را برای نابودی انقلاب جزم کرده‌اند و لازمه شناخت روش‌های دشمن برای مقابله با آن بصیرت است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، با بیان اینکه ما همه چیز خود را مدیون انقلاب هستیم و پیشرفت کشور در تمام زمینه‌های قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست، گفت: علی‌رغم مشکلات زیاد و شرایط سخت اقتصادی مردم ما در این زمینه نیز پیشرفت کرده‌ایم؛ هرچند باید وضعیت مردم از حال حاضر بهتر شود.

وی با بیان اینکه امروز صف طویل دشمنان اعم از معارضان، معاندان، منافقان و ارازل و اوباش در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفتند، افزود: اگر امروز بصیرت نداشته باشیم، با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد چرا که بی‌بصیرت هم خود را گرفتار کرده و هم کشور را با مشکل مواجه می‌سازد و با داشتن بصیرت می‌توان دشمنان را شناخت و به انفعال درآورد.

رضایی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی اینکه عده‌ای درصدد بزک چهره پلید دشمن هستند، افزود: هر چند آمریکا پیشرفت کرده است اما همه افراد حاضر در عرصه سیاست و مطلع می‌دانند که آمریکا در بحران معنویت، اخلاق، دین، خانواده، امنیت و حتی بحران اقتصادی قرار دارد و از جنگ به‌عنوان یک صنعت برای رفع مشکلات اقتصادی خود استفاده و از راه فروش تسلیحات ارتزاق می‌کند.

وی با اشاره به درست نبودن گمان عده‌ای مبنی بر اینکه ورود آمریکا به ایران موجب حل مشکلات کشور خواهد شد، دلیل این امر را حضور آمریکا در پیش از انقلاب در ایران برشمرد و افزود: آمریکا قبل از انقلاب همه کاره کشور بوده و جز چپاول ثروت کشور کاری نکرده است.

این فرمانده با انتقاد از افرادی که فضای یاس را در جامعه ایجاد می‌کنند، با مقایسه‌ای میان شرایط کشور در پیش و پس از انقلاب در حوزه صنعت، نیروی نظامی و وضعیت مردم گفت: ارتش پیش از انقلاب هیچ قدرت و اراده فرماندهی نداشته و تنها مصرف‌کننده تسلیحات بوده اما اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلابی در اوج اقتدار، مستقل و تولید کننده تسلیحات و فقط به داشته‌های خود متکی  است.

وی سخنان امام راحل مبنی بر اینکه آمریکا یک شیطان بزرگ است را بسیار حکیمانه دانست و از جمله خصایص شیطان را عداوت و قابل اعتماد نبودن برشمرد و از نشانه‌های عداوت آمریکا به جنگ افروزی وی در مناطق مختلف جهان همچون افغاستان، یمن، سوریه، عراق اشاره کرد و در رابطه با عدم اعتماد به آمریکا گفت: یک مثال بیاورید که کشوری به آمریکا اعتماد کرده و پیشرفت کرده باشد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه در سابقه آمریکا جز جنگ و خونریزی وجود ندارد، افزود: آمریکا رفاه و آسایس را تنها برای خود می‌خواهد و حضور او در منطقه تنها برای منفعت خود است اما عده‌ای در حال تطهیر این چهره آمریکا هستند و عده‌ای آن را باور می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشکل اقتصادی کشور تنها با قتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت داخلی قابل حل است، افزود: همه مشکلات ما ناشی از تحریم نیست بلکه عمده مشکلات ما ناشی از سوء میریت و عدم تکیه بر ظرفیت داخل است.

رضایی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی کشور قابل حل است اما نه در سایه مذاکره، با اشاره به سخنان امام راحل گفت: پای قدرتمند خود را با پای چوبین دشمن معاوضه نکنید چرا که این پای چوبین قابل اتکا و اعتماد نیست.

 در ادامه این مراسم، سرهنگ محمد ابراهیمی، تودیع و سرهنگ سید موسی حسین‌نژاد به‌عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان سوادکوه معارفه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها