مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: امت اسلامی باید وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کند.
کد خبر: ۹۰۳۶۰۱۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام روح الله فتحی در گردهمایی تبیین فرهنگ نهادی و مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه، آسایش و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهداء و رزمندگان و ایثارگران دانست و گفت: باعث افتخار ماست که در کشوری زندگی می کنیم که امنیت آن زبانزد خاص و عام است و البته این امنیت به راحتی به دست نیامده است بلکه با تلاش سربازان و پاسداران توانمند به وجود آمده است.
وی اضافه کرد: ما امروز با توطئه‌ای از جانب آمریکایی‌ها علیه جهان اسلام و متاسفانه با بهره‌گیری از برخی ظرفیت‌های جهان مواجه هستیم که باید در این زمینه هوشیاری خود را حفظ کنیم.
وی با اشاره به نقش و اهمیت سپاه و بسیج در جامعه، اظهار کرد: سپاه پاسداران دارای برد و گسترده عملیاتی وسیعی است که این امر مهم این نهاد را قادر می سازد تا به سرعت در ‏درون مرزها و حتی در وراء آن واکنش نشان دهد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان اظهار کرد: سپاه ثابت کرده که در هر زمان و مکانی آماده خدمت رسانی به مردم و دفاع از آب و خاک کشور است و هیچ نیرویی نمی تواند این نیروهای با غیرت را از هدف والای آنان که همان خدمت به خلق و حفظ امنیت کشور است دور کند.
فتحی افزود: دشمنان اسلام قصد دارند با استفاده از غفلت مسلمانان و اختلاف افکنی به مقاصد شوم خود برسند لذا امروز باید با وحدت و همدلی یکپارچگی خود را حفظ کنیم تا دشمنان نتوانند از اختلاف درونی به نفع خود استفاده کنند.
انتهای پیام
 
ارسال نظرات