همزمان با هفته عفاف و حجاب و روز 21 تیرماه ، روز ملی عفاف و حجاب ، تجمع بانوان حافظ حجاب در ورامین برگزار شد.+تصاویر

تجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامین

کد خبر: ۹۰۳۵۹۶۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

تجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران : هزاران نفر از  بانوان شهرستان ورامین با حضور در خیابان های های شهر ، بر صیانت از حجاب وعفاف  که باعث استحکام بنیان خانواده می شوند تأکید کردند.
شرکت کنندگان در مراسم ، با حضور درمیدان امام خمینی  (ره) در حالی که در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین لزوم رعایت حجاب  از سوی تمامی افراد جامعه داشتند ، با سردادن شعارهایی خواستار ترویج فریضه دینی و اسلامی حجاب و عفاف و برخورد با کسانی شدند که با هنجارشکنی و رعایت نکردن حجاب ، به آسیب های اجتماعی دامن می زنند.
بانوان و دختران ورامینی ، با سر دادن شعارهای لبیک یا زهرا(س) و لبیک یا زینب  (س) و سلامت جامعه حق جوانان ماست ، بر لزوم توجه به توطئه دشمنان قسم خورده نظام در مقابله با فرهنگ عفاف وحجاب  تأکید کردند.
در حاشیه برپایی این مراسم ، نمایشگاع عفاف و حجاب در ضلع جنوبی میدان امام ورامین برپا شده بود.
شرکت کنندگان در این مراسم خواستار رسیدگی دستگاه های مسئول به موضوع حجاب و عفاف و اجرای قوانین مربوطه شدند و از دستگاه قضایی خواستند با حرمت شکنان و هنجارشکنان برخورد قاطع کند.
بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب  به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است. روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید.

عکس: محمدرضا اردستانی و محمدصادقی کتی

تجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامینتجمع پرشکوه حجاب و عفاف در شهرستان ورامین

ارسال نظرات