خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: رسالت بسیج دانشجویی جذب حداکثری و دفع حداقلی است.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۵۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با حضور در جمع مسئولین نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های ارومیه، فرماندهان و دانشجویان بسیجی، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: انقلابی که برای اولین بار معادلات سیاسی دنیا را به هم زد تداوم خواهد داشت، انقلابی که نه تابع شرق است و نه غرب بلکه مستقل و اسلامی است و انقلاب ایستادگی و پایداری و مقاومت است.
وی با تبیین الگو و سیره حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ادامه داد: الگو و روش حضرت امام (ره) برخورد شجاعانه و فعالانه با دسیسه های دشمن بود و با پرهیز از هیجان زدگی، رعایت اولویت ها و بی اعتمادی به دشمن توطئه های آنان را نقش بر آب کرده، دشمن را ناکام می گذاشت.
این مسئول با تاکید بر این نکته که رسالت بسیج دانشجویی جذب حداکثری و دفع حداقلی است گفت: امروز به شدت نیاز به همبستگی در برابر دشمن داریم.
سرایی با اذعان به نصرت خداوند متعال عنوان کرد : امروز ما بهتر از دیروز ماست و انقلاب در مقایسه با سالهای قبل در اوج قدرت است.

*در مباحث انقلابی نباید محافظه کاری وجود داشته باشد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان در خصوص صدور انقلاب گفت: انقلاب صادر شده است، دیگر در بحث انقلاب نباید محافظه کاری وجود داشته باشد، با تمام وجود باید در برابر فتنه های داخل و خارج ایستاد.
وی هدف دشمن را به ستوه آوردن مردم از لحاظ اقتصادی دانست و گفت: نقشه دشمن را می شناسیم و افشا می کنیم، این مسئول رمز پیروزی ملت بزرگ ایران را امید، ابتکار، معنویت، اخلاص و ولایت مداری دانست و ادامه داد: با جهاد کبیر و تلاش فداکارانه و خستگی ناپذیر در برابر دشمن دسیسه ها را در خصوص تصرف اذهان و افکار عمومی ناکام خواهیم گذاشت.
وی در پایان سخنرانی با تقدیر و تشکر از حاضران، وجود علما در بسیج دانشجویی را نقطه قوت این نهاد ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد سیر تعالی معنویت همچنان در محیط های دانشجویی، بسیج دانشجویی و خانواده های آنان شتاب روز افزون یابد.
در ابتدای مراسم سرهنگ عباس زاده ضمن عرض خیر مقدم خدمت به حاضرین، تربیت جوانان و نیروهای طراز انقلاب را هدف اصلی بسیج دانشجویی دانست.

حجت الاسم اسم حسینی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی نیز طی بیاناتی عنوان کرد که با اهتمام و همت و برنامه ریزی و تدبیر، دسترسی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی قطعی است.
در پایان این مراسم با معرفی حجت الاسلام طیب نژاد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دانشجویی از تلاش های چندین ساله حجت الاسلام اکبرزاده قدر دانی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات