مدیر عامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: در نخستین روز از دهه کرامت، بیش از ۸ هزار دختر از ۲۱ استان کشور در جشن‌های «مثل معصومه» شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۴۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ مجتبی مختاری در رابطه با جشن‌های «مثل معصومه»، اظهار کرد: جشن‌های کشوری ویژه دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۶ سال با نام «مثل معصومه» در نخستین روز دهه کرامت در ۲۱ استان کشور و با حضور بیش از ۸ هزار دختر برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشن‌ها با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی- انقلابی با توجه به اصول و مبانی اسلام، با هدف معرفی شخصیت و سیره حضرت معصومه (س) به‌عنوان بهترین الگوی دختران و ایجاد فضای معنوی برگزار شد.

مدیر عامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه به محتوای برنامه‌های این جشن‌ها اشاره و بیان کرد: از جمله برنامه‌های این جشن‌ها می‌توان به «عهد دختر‌ها با امام رضا (علیه‌السلام)» و «نامه‌ای به امام رضا (علیه‌السلام)» اشاره کرد.

مختاری با بیان اینکه همزمان با روز میلاد حضرت معصومه (س) جمعی از دختران نوجوان مشهدی به نیابت از دختران سایر استان‌ها به زیارت امام هشتم (علیه‌السلام) مشرف شدند، تصریح کرد: در تمام جشن‌های «مثل معصومه» در سراسر کشور، یک سخنران از مشهد حاضر شده و جوایز نیز از سوی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی به منتخبان شرکت کننده در این جشن‌ها اعطا شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها