جشن های دهه کرامت با حضور خادمیاران رضوی استان البرز برگزار می شود

آئین دهه کرامت در قالب جشن های مردمی با همت آستان قدس رضوی استان در جای جای استان البرز با هدف تبیین فرهنگ رضوی برپا است و خیل مشتاقان آن امام رئوف در این دهه لباس خادمیاری و ارادت بر تن می کنند.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۳۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ویژه برنامه های آئین دهه کرامت در قالب جشن های مردمی در گوشه و کنار استان البرز از شامگاه روز گذشته 23 در مساجد، حسینیه ها و ... در حال برپایی است.

 جشن های دهه کرامت با حضور خادمیاران رضوی استان البرز برگزار می شود

مسئولان و کارشناسان فرهنگی با باور به اهمیت این دهه پر از رحمت که میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت علی بن موسی رضا علیه السلام در آن قرار دارد، این دهه را گرامی می دارند.

با این وصف، ویژه برنامه جشن های دهه کرامت که با همت آستان قدس رضوی در استان البرز از حال و هوای دیگری برخوردار است.

پوشش خادمیاری رضوی از میان خادمیاران رضوی از قشر مبلغان حوزوی، رسانه و ... همچنین ذکر صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، حال و هوای شهر را آغشته به عطر رضوی ساخته است.

بیش از همه، خیل مشتاقان به ثبت نام در سامانه آستان قدس رضوی به منظور خادمیاری از دیگر محورها و زیبایی های این دهه است.

در میان اقشار مختلف که در دایره خادمان آن امام رئوف حاضر شده اند، اقشار مختلف مردمی سعی در بیان ارادت خود به آستان قدس رضوی دارند.

برپایی جشن دهه کرامت در بیت الاحزان کرج که با حضور جمعی از دختران و بانوان با حضور استاد فیاض بخش در قالب برنامه سخنرانی و مولودی همراه بود یکی از ده ها برنامه ای است که آستان قدس رضوی در استان البرز بر آن همت گمارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها