کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی هستند و برای منافع خود از ترفند‌های مختلف استفاده می‌کنند، گفت: خدامحوری اولین اصل الگوگیری از حضرت معصومه (س) است.
کد خبر: ۹۰۳۵۹۳۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام حسن امان الهی در همایش دختران آسمانی که به منظور بزرگداشت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور جمع کثیری از نوجوانان دختر در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پیروی از دستورات الهی و آموزه‌های دینی بزرگترین درسی است که می‌توان از سیره حضرت معصومه (س) گرفت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی هستند و برای منافع خود از ترفند‌های مختلف استفاده می‌کنند، گفت: خدامحوری اولین اصل الگوگیری از حضرت معصومه (س) است.

حجت الاسلام امان الهی افزود: پایبندی به دستورات الهی، تعهد نسبت به جامعه و خانواده و احساس مسئولیت نسبت به خودمان از جمله شاخصه‌های سیره حضرت فاطمه معصومه (س) است.

خطیب ویژه برنامه دختران آسمانی گفت: توسعه بی‌حجابی در بین جوانان از مهمترین تلاش‌های دشمن برای تضعیف ارزش‌های دینی است.

وی افزود: درک ابعاد وجودی حضرت معصومه (س) و رسیدن به جایگاه معنوی ایشان، ضرورت تعیین راهکار‌هایی را برای پیاده کردن آن در جامعه مشخص می‌سازد تا بانوان به ویژه دختران با الگوبرداری از کریمه اهل بیت (ع) مظهر عفاف، تقوا و حیا باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به آیات و روایات اسلامی خدمت به پدر و مادر رمز موفقیت انسان است، گفت: دختری که الگوی زندگی اش حضرت فاطمه معصومه (س) باشد نسبت به مسائل دینی، خانواده، جامعه و خودش مسئولیت پذیر می‌شود.

خطیب ویژه برنامه دختران آسمانی با اشاره به اینکه در مکتب علوی همه انسان‌ها یار و یاور همدیگر محسوب می‌شوند، اظهار کرد: تفکر دینی و تنظیم برنامه‌های زندگی بر اساس سیره اهل بیت (ع) زمینه سعادتمندی بشر را در دنیا و آخرت فراهم می‌سازد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها