خبرهای داغ:
سخنگوی قوه قضاییه گفت: پخش مستند بیراهه توسط معاونت اجتماعی ناجا بدون اجازه دستگاه قضایی بود. قرار بود گزارش نهایی مستند به قاضی ارائه شود اما این کار صورت نگرفت.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۹۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در ادامه صدوبیست‌وهشتمین نشست خبری خود که امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد، گفت: در پرونده فعلی  یکی از افرادی که بازداشت شده به ادعای خودش 36 مورد ارز خریداری کرده است که هر دفعه بین 4 تا 7 میلیون دلار خریده است.

وی درخصوص پخش یک کلیپ از تلویزیون درخصوص یک دختر خانم گفت: چرا افرادی که مقید به ارزش های اسلامی نیستند و به عقاید این نظام اعتقادی ندارند، خودشان هم غیرت ندارند و خودشان را برهنه کرده و حرکات موزون از خودشان نشان می‌دهند؟ چرا کسی به این افراد خرده نگرفته است که چرا خلاف شرع کرده اید؟ چرا خلاف قانون عمل کرده اید؟

اژه ای ادامه داد: ممکن است فردی در یک صفحه خصوصی و با دسترسی شخصی عکسی از خودش منتشر کند و بگوید فضای شخصی است اما وقتی عمومی است آیا قانون و شرع قبول می‌کند که چنین رفتاری صورت گیرد؟

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: حتما اینها خلاف قانون است و خلاف شرع است و هر دستگاهی هم در این خصوص کوتاهی کرده برای برخورد باید از مردم و امت شهید پرور عذرخواهی کند.

وی افزود: عده ای به دروغ گفتند این فرد بازداشت شده و شکنجه شده است در حالی که ایشان حتی یک شب هم بازداشت نبوده است هرچند من به این بازداشت نبودنش هم اعتراض دارم. نکته دیگر این است که اسم این خانم برده نشده و چهره اش هم واضح نبوده است هرچند برخی که با این فرد اشنایی داشته اند توانسته اند او را بشناسند.

اژه ای خاطر نشان ساخت: حالا یک کلیپ برای انذار و برای پیشگیری از وقوع جرم تهیه شده و پخش شده است، باندهایی هستند که به برخی از افراد پول می دهند تا یک سری رفتارهای خارج از عرف انجام دهند و اینها هدف سیاسی دارند از کارهایشان زیرا می خواهند قبح قضایا شکسته شود.

اژه ای گفت: صدا و سیما برای انذار و تبشیر آمده است یک اسیب شناسی کرده و برای جلوگیری از اسیبهای اینده کلیپی پخش کرده است، اینهایی که اعتراض می‌کنند به چه چیزی اعتراض دارند؟ چرا به فحاشی که این دختر و دیگران کرده اند اعتراضی نمی کنند؟

وی افزود: اگر اسمش برده نشده و اگر تصویرش مشخص نبوده است پس چرا عده ای اعتراض می‌کنند؟ پخش این کلیپ با اجازه قاضی نبوده، بلکه معاونت اجتماعی ناجا درخواست داده است که برای ساخت یک مستند از این فرد کلیپی تهیه کند و متاسفانه یک کوتاهی می‌کنند و مرکز رسانه قوه کمک نمی‌گیرند و حتی قاضی را در جریان قرار نمی‌دهند و خودشان کلیپی تهیه می‌کنند و پخش می‌کنند، هرچند اگر اسمش برده نشده و تصویرش واضح نبوده اشکالی نداشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها