استاندار یزد با بیان اینکه عملکرد مسئولان کشور باید قرار گرفتن همه مردم زیر چتر انقلاب باشد گفت: آمریکا و همراهانشان نسبت به جمهوری اسلامی دچار توهم شدند.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۸۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمود زمانی قمی در شورای سیاست گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شورای فرهنگ عمومی استان یزد که با حضور اعضا در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد اظهار داشت: ما در کشور خود را برای شرایط متفاوت با گذشته و امروز آماده کرده و همه توانمان را برای صیانت، پاسداشت و بقای انقلاب اسلامی به کار می‌گیریم.

استاندار یزد با بیان اینکه آمریکا و همراهانشان نسبت به جمهوری اسلامی دچار توهم شدند گفت: آن‌ها نه انقلاب و نه فرزندان باقی مانده از انقلاب را می‌شناسند و فکر می‌کنند که از مسیر توطئه و نیرنگ می‌توانند برای نظام مسئله جدی درست کنند.

وی با اشاره به اینکه انسجام در درون، اقتدار در بیرون و تسلیم آمریکا از جمله برنامه‌ها و اهداف ما در کشور است تصریح کرد: چتر تأسیس انقلاب از اول انقلاب داشتیم و عناصر زیر این چتر رهبری قاطع، وفاق توده‌ها، عقیده دینی و امید به پیروزی از جمله اهداف و برنامه این افراد زیر این چتر بود.

زمانی قمی افزود: در آن زمان هیچ‌کس خود را نمی‌دید و همه انقلاب را می‌دیدند و دنبال فرصت بودند که ضربه را به دیکتاتور و دست نشانده داخلی آن‌ها وارد کنند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه در زمان انقلاب کسی از بالا به پایین به افراد نگاه نمی‌کرد ادامه داد: یکی از مهمترین درس اخلاقی در آن زمان هم همین مسئله بود که نباید از بالا به پایین به فردی نگاه کرد که امروزه نیز باید این مسئله را در کشور تقویت کرد.

وی گفت: امروزه هم رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده همان چتر انقلاب با مردمی بصیر در حال ادامه این جریان هستند و شاید هم در بین مردم تعداد قلیلی باشند که نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن برداشت‌های نادرست داشته باشند که تعدادشان بسیار کم است و اکثریت کشور در جهت صیانت از انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و در این راه از هیچ داشته‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

زمانی قمی به شرایط حساس مسئولان در کشور اشاره و اظهار داشت: مسئولان در معرض امتحان بزرگی قرار گرفتند و باید به نحوی عمل کرد که همه زیر چتر انقلاب بیایند و تلاش کنیم که 80 میلیون جمعیت زیر چتر بقا قرار گیرند.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه تسلیم آمریکا قطعی است افزود: در این مسئله هیچ تردیدی نداریم و ما به عنوان کسانی که مراحل انقلاب و روزهای سخت را دیدیم قرار نیست که تردیدی به خود راه دهیم و با تمام قدرت در مقابل توطئه‌های دشمنان می‌ایستیم.
ارسال نظرات