مسئول سازمان بسیج مداحان قم در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
سید رضا جدا گفت: متاسفانه امروزه پایگاه بسیج، کانون مساجد و نیز هیئات از مساجد جدا شده و باید برنامه‌هایی بین ارگان‎های که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند برای هم افزایی شکل گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۷۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۲
سید رضا جدا مسئول سازمان بسیج مداحان قم در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در ارتباط با مسجد محوری در فعالیت‏های انقلابی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و نیز برنامه‎هایی که باید برای تقویت مسجد محوری در فرهنگ انقلابی وجود داشته باشد، گفت: همانطور که از ابتدای انقلاب مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب بودند و شکل گیری هسته‌های مبارزه و نیز انسجام مردم در این مکان مقدس شکل می‌گرفت، بنابراین در حال حاضر نیز باید همه فعالیت‎ها با محوریت مسجد انجام گیرد.

وی بیان کرد: متاسفانه امروزه پایگاه بسیج، کانون مساجد و نیز هیئات از مساجد جدا شده و باید برنامه‌هایی بین ارگان‎های که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند مثل سازمان تبلیغات، سپاه، بسیج، شورای هیئات و بسیج مداحان برای هم افزایی شکل گیرد.

جدا تصریح کرد: بایستی برنامه‎های متنوع و جذاب در مساجد شکل گیرد تا جوانان خود به خود جذب مساجد شوند.

وی اظهار داشت: متاسفانه امروز تعامل بعضی از امام جماعت‎ها با جوانان کمتر شده و نیز امام جماعت‎های مسن نماز‌های طولانی می‎خوانند که از حوصله جوانان خارج است.

جدا در پایان گفت: در حال حاضر ارگان‎هایی مثل سپاه و سازمان تبلیغات به صورت جزیره‌ای عمل می‎کنند در صورتی که بایستی برای هم افزایی و یکپارچه کردن اقدامات با یکدیگر تلاش کنند تا رابطه مردم و جوانان با مساجد بیشتر شود.
ارسال نظرات