مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

اسرائیل باید با خاک یکسان شود

کد خبر: ۹۰۳۵۸۷۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد درگفتگو با خبرگزاری بسیج با تبریک و گرامی داشت هفته عفاف و حجاب وبابیان اینکه باید بدانیم دشمنان اسلام ضعیف شده اند وبه خاطر ترس از گسترش اسلام ناب محمدی حرفهای بی جا می زنند گفت : به فضل و توفیق خداوند جبهه مقاومت و نیروهای حزب ا... توانستند جولان را نابودکنند و خسارت بزرگی به استکبار جهانی بزنند و تا این اندازه مه این نیروها پیشروی کردند نابودی تل آویو وحیفا امری شدنی ست.
حجت الاسلام خوشنام با اشاره به این فرمایش حضرت امام خمینی (ره )که فرمودند جواب دشمن را قاطعانه ومحکم بدهید گفت : ما باید خوی تجاوزگری اسرائیل را به خاک مذلت بکشانیم .
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بهاباد با اشاره به اینکه نابودی تل آویو و حیفا بدست جبهه مقاومت امری واقعی است وبا اشاره به این سخن از امام راحل که فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود ودراین شرائط حساس که هر لحظه نابودی تل آویو وحیفا به دست جبهه مقاومت امری واقعی است وماباید این کاررا قدربدانیم .
وی قدرت حضور مردم را مؤثرتر از موشک‌ها دانست و افزود: مردم ایران از تهدیدات آمریکا و اسرائیل هراسی ندارند و باید بدانیم قدرت حضور مردم درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی از قدرت هر موشکی بیشتر بوده و باید قدر این وحدت را بدانیم.
ارسال نظرات