وفایی در جمع بسیجیان حوزه معصومیه (س) از ناحیه روح الله یزد:

نظارت والدین بر عملکرد فرزندان؛ یکی از الزامات استفاده از فضای مجازی

به منظور آشنایی بسیجیان با آسیب‌های فضای مجازی؛ حوزه معصومیه (س) از ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری کارگاه مادران پرچمداران مبارزه با جنگ نرم نمود.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۶۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ وفایی در این جلسه گفت: بررسی تهدیدات فضای مجازی و راهکار مقابله با خطرات فضای مجازی این روز‌های اکثر خانه‌های ما مهمان نخوانده‌ای دائمی دارد که قصد ترک خانه ما را ندارد! مهمانی که هزینه بابتش پرداخت می‌کنیم و حتی برای چند ساعت طاقت دوری آن را نداریم! فراگیری استفاده از اینترنت و نرم افزار‌های شبکه‌های اجتماعی باعث به وجود آمدن فرصت‌ها و تهدیداتی شده است که می‌توان از آن به چاقوی دو لبه تعبیر کرد.
وی افزود:اینترنت‌های ADSL و تلفن‌های همراه مدتی است که ارتباط‌های خانواده را تحت تاثیر خودش قرار داده است. زمانی که اعضای خانواده در کنار هم صرف می‌کنند بسیار کمتر از زمان استفاده از فضای مجازی است. ورود خانواده به دنیای مجازی در کنار فواید و مزیت ها، کم کم باعث تخریب و نابودی آهسته و بدون سر و صدا برخی خانواده‌ها شده و اعتیاد به استفاده بی رویه از آن نگاه زوجین و حتی فرزندان را به زندگی تغییر داده است. در این میان جوانان و نوجوانان به دلیل و جود حس کنجکاوی و جذابیت‌های بالای این تکنلوژی همیشه در خط اول تهدیدات قرار دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار