خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی با بیان اینکه نیاز کشور به بحث های فن آوری است گفت: در کلاس های اوقات فراغت ویژه تابستان 320 دانش آموز ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۳۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

جواد عقیلی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن تشریح برنامه های اوقات فراغت تابستان 97  اظهارداشت: با توجه به اینکه نیاز کشور به  بحث های فن آوری است بعد از ظهرها کلاس های آموزشی برای دانش آموزان داریم.

وی عنوان کرد: کلاس های آموزش رباتیک در چهار ترم و هر ترم 15 جلسه است و هر روز از ساعت 4:30 تا 7شب در محل این سازمان برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی عنوان کرد: یک دوره نیز آموزش تشریح موجودات زنده است که دانش آموزان با شرکت در این کلاس ها با آناتومی بدن موجودات زنده و مباحث آموزشی آشنا می شوند و اشتیاق برای مباحث پزشکی برای آنها ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: در کلاس های اوقات فراغت ویژه تابستان  320  دانش آموز ثبت نام کردند.

عقیلی پور اضافه کرد: در کلاس های تشریح، موجودات زنده از قبیل موش، قورباغه، ماهی یا بعضی اعضای بدن مانند چشم گاو تشریح می شود و هر کدام 4 جلسه است که به صورت رایگان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کلاس های رصد ستارگان در شب برگزار می شود گفت: دانش آموزان با شرکت در این کلاس ها با آسمان، تلسکوپ و ستارگان آشنا می شوند و برخی ستارگان مانند زحل که در شب قابل دیدن است را می بینند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان با اشاره به هدف برگزاری کلاس های رباتیک اظهارداشت: به دلیل اینکه فن آوری آینده ما رباتیک است و در برخی کارخانه ها و ادارات ربات ها جایگزین انسانها برای انجام کارها خواهند شد.

 وی ادامه داد: می خواهیم دانش آموزان آشنا شوند با اینکه ربات ها از چه قسمت هایی تشکیل شده اند. آموزش از سنین ابتدایی شروع می شود و دانش آموزان با ربات های جنگجو، آتشنشان و پرنده آشنا می شوند.

عقیلی پور افزود: این دوره نیز 15جلسه یک ساعت و نیم است  و به مدت 4ترم برگزار می شود. در هر ترم دانش آموزان ارتقاء پیدا می کنند و در پایان گواهی معتبر برای کسب موفقیت در این رشته را کسب می کنند.

وی بیان داشت: کلاس های رباتیک 150 هزار تومان شهریه دارد چون پک آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه اساتید این کلاس ها از فرهنگیان و دانشجویان مرکز استان هستند گفت: در کلاس های اوقات فراغت عموم دانش آموزان بسیجی و غیر بسیجی مجاز به ثبت نام هستند.

وی عنوان کرد: به دلیل اینکه کلاس ها هیجان آمیز است به خصوص در آموزش تشریح موجودات زنده خانواده ها در کنار فرزندان خود حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها