خبرهای داغ:
اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با حضور مردم مومن و متدین و بانوان محجبه در مقابل مسجد امام حسین(ع) شهر اقبالیه و به پیاده روی به سمت بوستان ولایت (تپه باستانی) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۱۹
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش بسیج در قزوین، اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده با هدف نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی با حضور مردم مومن و متدین و بانوان محجبه در مقابل مسجد امام حسین(ع) شهر اقبالیه و به پیاده روی به سمت بوستان ولایت (تپه باستانی) برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، رئیس دانشگاه آزاد تاکستان، اعضای شورای شهر اقبالیه، مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، دکتر سعید عزیزی از تهران و دیگر مسئولین نیز در این مراسم حضور داشتند.
دکتر سعید عزیری از کارشناسان حوزه عفاف و حجاب و حافظ کل قرآن کریم در این مراسم در خصوص هجمه های فرهنگی علیه حجاب بانوان و اهمیت حفظ حجاب بر اساس آیات قرآنی سخنرانی کردند.
تجلیل از بانوان محجبه، راه اندازی نمایشگاه فرهنگی به استعداد شش غرفه، اجرای گروه تئاتر و نمایش خیابانی، توزیع بروشورهای مرتبط با حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های این همایش بود.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها