خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: آمریکایی که از بدترین و سفاک ترین دشمنان این نظام است در حال برنامه ریزی برای نابودی ایران است اما موفق نشده و به هدف خود نرسیده است و این عدم موفقیت آمریکا نشان از قدرت داشتن ایران است.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۱۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام استان صبح امروز در مراسم تشییع شهید ایمان یوسفی با اشاره به مصادیق تقوا، اظهار کرد: تقوا یعنی مراقبت از خود در برابر انحرافاتی که دشمنان برای ما در نظر گرفته اند.

  وی بیان کرد: همه باید بدانند که در مقابل دشمن اند و باید تقوا پیشه کنند.  نه تنها نباید به دشمن اعتماد کرد بلکه باید از حیله و ننگ او نیز آگاه شد.

 حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: حیله دشمن فقط حیله نظامی نیست؛ یکی از معانی تقوا پرهیز از سستی و سهل انگاری است اگر صبر و تقوا را جوانان، مسئولان نظام و عموم مردم بکار ببندد ودر مقابل دشمنان سستی نشان ندهند.

 وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اظهار کرد: روزی که آن انسان بزرگ و الهی و کسی که دعوت کننده به حق بود قیام کرد  شرایط در کشور ما به گونه ای بود که در کشور امام زمان اجازه روضه ابا عبدالله الحسین (ع) داده نمی‌شد،دربهای مساجد بسته شد و روزی که حجاب را از سر زنان برداشتند کسی جرأت مبارزه نداشت به جز مبارزانی که به رهبری امام خمینی (ره) و با تقوایی که داشتند برای مبارزه قیام کردند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد که مردم ایران هویت پیداکرده و مردم همه کاره این نظام و انقلاب شوند؛ بر اساس فرهنگ ناب محمدی با حضور مردم در صحنه های انقلاب، اعتماد به نفس ملی بین مردم ایران به وجود آمد و مردم ما فهمیدند که می‌توانند در کشور خود تاثیر گذار باشند.

 حجت الاسلام نوفرستی تصریح کرد: این اعتماد به نفسی که در بین مردم ایران به وجود آمد باعث به وجود آمدن زمینه ایثار و شهادت نیز در بین مردم کشور شد.

 وی اظهار کرد: امروزه در کشور ما مادران شهدا برای تقدیم کردن فرزندانشان در راه نظام و انقلاب افتخار می‌کنند، این افتخار کردنها سرمایه ملی است که باید قدر دانست.

 نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز نیز شور و نشاط برای دفاع از حرم اهلبیت (ع) بین جوانان ما وجود دارد، این شور و نشاط و آمادگی برای جهاد، مولفه های خدمت است.

 حجت الاسلام نوفرستی اظهار کرد: ایران به واسطه جوانان غیور و مدافع خود توانسته قدرت خود را به منطقه نشان دهد.

 وی عنوان کرد: آمریکایی که از بدترین و سفاک ترین دشمنان این نظام است در حال برنامه ریزی برای نابودی ایران است اما موفق نشده و به هدف خود نرسیده است و این عدم موفقیت آمریکا نشان از قدرت داشتن ایران است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی تصریح کرد: هرگز دشمن نخواهد توانست به ما ضربه بزند اگر اهل تقوا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها