خبرهای داغ:
در پارک امام علی (ع ) شهر بیدستان بر سر نوبت تاب سواری کودکان بین سه خانم درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری منجر به درگیری فیزیکی و مرگ می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۰۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

سرهنگ سهراب خسروی در گفت‌وگو ی اختصاصی با خبرنگار بسیج در قزوین با اشاره به درگیری شب گذشته که در پارک امام علی (ع)شهر بیدستان صورت گرفته بود، اظهار داشت: این درگیری منجر به مرگ شده است.
وی درباره ماوقع حادثه شب گذشته پارک امام علی (ع) بیدستان افزود: شب گذشته در این پارک بر سر نوبت تاب سواری کودکان بین سه خانم درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری منجر به درگیری فیزیکی و مرگ می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز عنوان کرد: دو تن از سه خانمی که شب گذشته در پارک امام علی ع شهر بیدستان نزاع کرده‌اند با یکدیگر خواهر بوده و با فرد متوفی که یک زن ۳۶ساله است درگیر می‌شوند.
این مسئول ادامه داد: درگیری لفظی این دو خواهر با فرد متوفی منجر به درگیری فیزیکی شده و خواهر کوچکتر فرد متوفی را هل داده و سر متوفی با جسم سختی اصابت می‌کند.
سرهنگ خسروی ادامه داد: پس از اصابت سر متوفی با جسم سخت بینی‌اش خونریزی کرده و سریعاً به بیمارستان اعزام شده و دو الی سه ساعت بعد فوت می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان البرز خاطرنشان کرد: پرونده قضایی متهمان تشکیل و در اداره آگاهی البرز در حال رسیدگی و پیگیری می‌باشد و در این خصوص با مقامات قضایی شهرستان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
این مسئول در پایان اشاره کرد: تا نتیجه معاینات پزشکی قانونی و کالبد شکافی و اعلام علت فوت از طرف پزشکی قانونی نمی‌توان در مورد علت اصلی مرگ متوفی نظر داد.
شب گذشته در پارک امام علی ع شهر بیدستان بر سر نوبت تاب سواری کودکان بین سه خانم درگیری لفظی پیش می‌آید که این درگیری منجر به درگیری فیزیکی و مرگ می‌شود.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها