خبرهای داغ:
امام جمعه اروندکنار با بیان اینکه می بینیم مشکلات اروند کنار کم کم در حال حل شدن هستند، گفت: سالیان سال است که بحث آب مشکلی اساسی در اروندکنار است.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۰۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش بسیج– منطقه خوزستان، حجت الاسلام مهدی محمدی پور شامگاه 23 تیرماه در جلسه ای با حضور استاندار خوزستان که پیرامون مشکلات آب اروندکنار در بخشداری اروندکنار برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان استان نسخه های بهتری را برای مردم اروندکنار بپیچانند تا شاهد حل مشکلات مردم در این بخش باشیم.

وی با اشاره به مشکلات اروندکنار در خصوص مساله آب افزود: در این چند وقت مشکلات آب بخش اروندکنار به شکل خاصی پیچیده شد اما می بینیم که این مشکلات کم کم در حال حل شدن هستند.

امام جمعه اروندکنار تصریح کرد: پیش از اینکه مشکلات در بحث آب در آبادان به وجود بیاید، مردم اروندکنار گرفتار این مشکلات شدند و بازگشت آب دریا باعث شوری آب مردم اروندکنار شده بود.

محمدی پور با بیان اینکه سالیان سال است که بحث آب مشکلی اساسی در اروندکنار است، گفت: از قبل به برخی از مسئولان هشدارهایی داده بودیم اما علی رغم این هشدارها مشکلات در آبادان و اروندکنار به این شکلی که شاهد آن بودیم خود را نشان داد.

وی اظهار کرد: برای حل مشکلات در بحث آب اروندکنار نیاز به یک عزم ملی است زیرا برخی از مشکلات ملی هستند و باید این مسایل به صورت ملی حل شوند. در این زمینه انتظار داریم تا نمایندگان شهرستان در این مسایل بیشتر ورود کنند زیرا برخی از مسایل مربوط به قوانین و مسایل بالادستی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها