خبرهای داغ:
محمد رضایی
در آستانه دهه کرامت و همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) ؛
در آستانه دهه کرامت و همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)نشست صمیمی با حضور کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کاشان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۵۸۰۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ در آستانه دهه کرامت و همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)نشست صمیمی با حضور کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کاشان برگزار گردید.

در این نشست به تبادل تجربیات و هم افزایی بین آموزش ها و برنامه های مشترک عقیدتی سیاسی در سپاه و نیروی انتظامی پرداخته شد.

در این جلسه مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با توجه به موفقیت های سپاه در زمینه های آموزش عقیدتی و سیاسی در بین کارکنان و بسیجیان و رصد و پیگیری گزارشات مربوط به نمایندگی در کوتاه ترین زمان در سپاه از مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج خواست تا با برگزاری چنین نشست هایی به صورت مشترک به انتقال تجربیات و هم افزایی بین برنامه های عقیدتی و سیاسی در سپاه و نیروی انتظامی پرداخته شود.

شمس الدین احمدی مسئول نمایندگی ناحیه سپاه کاشان نیز ضمن خوش آمد گویی به کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی آمادگی همکاری مجموعه نمایندگی سپاه را با نیروی انتظامی کاشان اعلام کرده و نمونه هایی از عوامل موفقیت ناحیه مقاومت بسیج کاشان در برنامه های عقیدتی سیاسی را تشریح کرد.

شمس الدین احمدی دیدار چهره به چهره کارکنان نمایندگی سپاه و عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی را با توجه به ماموریت های مشترک در سازمان های مختلف موثر عنوان کرد و خواستار جلسات مستمر بین این دو گروه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها