خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه فرماندهان ما باید همواره حرکت دشمن را رصد کنند، گفت: اگر این کار را نکنیم در سنگر خود افت کرده‌ایم و در این صورت کاریزمای دشمن کار خود را می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۴۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

فرماندهان بسیج باید همواره حرکت دشمن را رصد کنند/ مراقب باشیم مطالبات سیاسی جای مطالبات اقتصادی را نگیردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در همایش پدافند غیر عامل فرماندهان پایگاه‌های بسیج و رابطین انرژی استان همدان ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار داشت: 150 مورد تجاوز علنی توسط این حکومت مستکبر در چارچوب مرزهای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، آنگاه برخی نامه‌هایی نوشتند و حضور بر سر میز مذاکره را طلب کردند.

وی افزود: امروز نیز دشمن خیمه بزرگی بر کشور ما زده است و احساس می‌کند اینجا منافذ بیشتری را برای نفوذ داشته باشد اما این جمله خام را که ایران 40 سالگی انقلاب را نمی‌بیند به گور خواهند برد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: امروز هژمونی قدرت انقلاب اسلامی ایران خواب را از چشم استکبار ربوده است و موجب رعب و وحشتی دائمی در اردوگاه دشمن انداخته است.

وی ادامه داد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود مثلثی را تشکیل داده‌اند که آل سعود نقش پشتیبان کننده و همان گاو شیرده را دارد و هر آنچه بخواهند تأمین می‌کند و بی‌محابا برای اهداف آنها هزینه می‌کند، آمریکا نیز نقش لیدر و اصلی را داشته و اسرائیل کاروحشی‌گری در منطقه را دارد.

امیری با بیان اینکه کار آنها حذف مقاومت است، گفت: آخرین کار آنها این بود که بعد از 70 سال آمریکا پایتخت خود را به بیت‌المقدس منتقل کنند و اتفاقاتی را رقم می‌زنند که این روزها شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: هر جا در این کشور اتفاقاتی می‌افتد رد پای دشمن مشاهده می‌شود.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: دشمنان نقش برجام را به راهبرد اصلی تبدیل کرده‌اند و از نقض برجام به ما شلیک‌های کوری را دارند و می‌خواهند غنی‌سازی هسته‌ای را دائمی ممنوع کنند و بر مردم که صاحبان و ولی نعمتان انقلاب هستند فشارهای دائمی را اعمال کنند تا مردم نیز با آنها همراهی کنند تا مطامع خود دست یابند و بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کنند و پروژه تابستان داغ را با این هدف تعریف کردند.

وی با بیان اینکه فرماندهان ما باید همواره حرکت دشمن را رصد کنند، ادامه داد: اگر این کار را نکنیم در سنگر خود افت کرده‌ایم و در این صورت کاریزمای دشمن کار خود را می‌کند.

امیری با اشاره به اینکه تمام این سناریوها بی‌ثباتی کشور را در دستور کار خود قرار داده است، ابراز داشت: 100 نفر از منافقان و سلطنت‌طلبها نامه نوشتند که چه می‌شود ما با کدخدا مذاکره کنیم؟ آنها باید بدانند اگر همه امکانات را نیز از آنها بگیریم به طور قطع ضربات خود را می‌زنند.

وی با بیان اینکه باید از جایگزینی مطالبات سیاسی به جای مطالبات اقتصادی مراقبت کنیم، با اشاره به فرموده امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) گفت: این بار نیز مانند گذشته تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به جنگ روانی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان و هماهنگی با سایر کشورها برای لابی‌گذاری و اتهام‌سازی برای نهادهای نظام تصریح کرد: دشمنان از این اقدامات سه هدف اساسی از قبیل نارضایتی مردم، کشاندن آنها به خیابان و به ستوه آوردن آنها دارند.

وی با بیان اینکه تنها راهکار مقابله با دشمنان بصیرت است، افزود: امروز40 سالگی انقلاب را در پیش داریم و نگاه آزادی‌خواهان دنیا به رشد این انقلاب است و دشمنانش نیز به دنبال نابودی آن هستند که باید با اتحاد و انسجام دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام بگذاریم.

امیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انعقاد تفاهمنامه بین بسیج ادارات و شرکت توزیع برق استان همدان در راستای بحص مدیریت مصرف انرژی عنوان کرد: فرماندهان بسیج در دستگاه‌های خود نسبت به مدیریت مصرف انرژی و بهینه‌سازی آن اقدام کنند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات