خبرهای داغ:
حاجی کریمی عنوان کرد: برگزاری این جشنواره می تواند توجه عمده علاقه مندان را در تلفیق فرهنگ رضوی و کتابخوانی در برداشته باشد.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۴۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

آرش حاجی کریمی رئیس دانشگاه رجاء قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی برای پیاده سازی اندیشه های ناب امام رضا(ع) است.

وی در خصوص جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: با توجه به آشنایی عموم مردم با مشهد مقدس و وجهه معنوی امام هشتم(ع) و از سوی دیگر با توجه به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش خانوادگی و کودک، نوجوان، بزرگسال به صورت مکتوب، اینترنتی و نقاشی برگزار می شود به طور قطع موجب ترغیب اقشار مختلف مردم جهت شرکت در جشنواره رضوی خواهد شد.

رئیس دانشگاه رجاء قزوین اظهار کرد: برگزاری این جشنواره می تواند توجه عمده علاقه مندان را در تلفیق فرهنگ رضوی و کتابخوانی در برداشته باشد.

حاجی کریمی عنوان کرد: باید تلاش کرد کتاب های انتخاب شده در پاسخ گویی به شبهات دینی و آشنایی مردم به ویژه کودکان و نسل جوان با سیره امام رضا (ع) جهت دهی شود.

وی تصریح کرد: همچنین بسیار مهم است که همه اقشار جامعه، هدف جشنواره کتابخوانی رضوی جوانان باشند و رویکرد جشنواره مسئله محور و پاسخگویی به دغدغه های دینی و فرهنگی جوانان با توجه به شرایط روز جامعه باشد.

رئیس دانشگاه رجاء قزوین اضافه کرد: استفاده از فضای مجازی در اشاعه و هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشنواره کتابخوانی رضوی، تولید محصولات فرهنگی مختلف از قبیل کتاب های کوچک، لوح های فشرده، تیزرهای تبلیغی و پخش در رسانه ها، ایجاد سمینارهای مختلف و استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و برنامه های مشترک در این زمینه از دیگر راهکارهای مناسب در برگزاری هر چه پرشور تر جشنواره کتابخوانی رضوی می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها