خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:
صادقی گفت: این طرح، نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان بوده و هدف آن غنی سازی اوقات فراغت و ارتقا سلامت جسمی کودک و توسعه و ارتقا مهارتهای آموزشی و سواد حرکتی است که با سواد علمی بسیار فاصله دارد.
کد خبر: ۹۰۳۵۷۱۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

عین اله صادقی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: زمانی که از اوقات فراغت سخن می گوییم، برخی گمان می کنند این اوقات مربوط به ایام خاصی است در حالی که برنامه ریزی برای محتواسازی این اوقات در طول سال باید انجام شود.
وی گفت: در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و با هدف گسترش و ارتقا فرهنگ اسلامی و ملی و ایجاد روحیه نشاط و مدیریت اوقات فراغت، باید بتوانیم میزان فعالیت های شاد و نشاط آور خارج از ساعت درسی را افزایش دهیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن اشاره به طرح نماد اظهار کرد: این طرح نظام مراقبت اجتماعی از دانش آموزان بوده و هدف آن غنی سازی اوقات فراغت و ارتقا سلامت جسمی کودک و توسعه و ارتقا مهارتهای آموزشی و سواد حرکتی است که با سواد علمی بسیار فاصله دارد.
صادقی عنوان کرد: اهداف اختصاصی این طرح شامل استقرار جریان آموزشی و تربیتی در فصل تابستان، شناسایی و پرورش کودکان و نوجوانان در رشته های مختلف آموزشی، بهره وری و استفاده بهینه از امکانات مدارس در راستای توسعه فعالیت های ورزشی، رشد و توسعه توانایی های ادراکی و حرکتی و مهارت های بنیادی و پیشرفته ورزشی می باشد.
وی افزود: همچنین استفاده از مشارکت خانواده ها در توسعه و ارتقا فعالیت های فوق برنامه ورزشی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال در بین متخصصین ورزشی، تسهیل مسیر ترقی کودکان و نوجوانان مستعد ورزشی از مجرای کانون های ورزشی و استفاده از همه ورزش های سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین از دیگر افداف اختصاصی این طرح می باشد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها