خبرهای داغ:
مدیر عامل شرکت آبفار قم خبر داد

آبرسانی به ۱۵۶ روستا در استان قم/تامین آب ۳۱ روستا با تانکر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: به ۱۵۶ روستا در استان آبرسانی می‌کنیم، البته هم اکنون آب ۳۱ روستا در استان با تانکر تامین می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۹۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
آبرسانی به ۱۵۶ روستا در استان قم/تامین آب ۳۱ روستا با تانکر
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد احمدی جبلی با اشاره به آبرسانی روستا‌های قم اظهار کرد: به ۱۵۶ روستا در استان آبرسانی می‌کنیم، در گذشته ۴۸ روستا در قم با بحران آب مواجه بودند که از بحران خارج شدند، البته هم اکنون آب ۳۱ روستا در استان با تانکر تامین می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین بحران آب در بخش روستایی استان قم در بخش خلجستان است؛ در ۲۰ روستای این بخش شرایط جیره بندی آب را داریم و قطعی آب بین ۲ تا ۱۲ ساعت در این روستا‌ها رخ می‌دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم افزود: در صورت تامین اعتبار مشکل کم آبی در روستا‌های بخش قمرود تا نیمه نخست سال آینده حل می‌شود و این روستا‌ها از آب شرب پایدار بهره‌مند خواهند شد، در تمام روستا‌های استان قم شبکه آبرسانی وجود دارد، اما باید آب را به ابتدای این روستا‌ها برسانیم. برخی روستا‌ها از چاه‌های آب دارند که آب این چاه‌ها گاهی شور است و تعدادی از این روستا‌ها آب شیرین کن دارند.

احمدی جبلی در پایان با اشاره به لزوم صرفه جویی در آب خاطرنشان کرد: باید به آب به عنوان یک ماده استراتژیک بنگریم، آب در واقع به قیمت خیلی کم و در حد رایگان به مردم تحویل داده می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار