سردار علی محمد اکبری در افتتاحیه طرح یاوران ولایت دانش آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: هرکس که دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۷۲
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ دوره آموزشی یاوران ولایت دانش آموزی ویژه خواهران پایه دهم استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد آغاز شد.

 سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری در این مراسم از دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در دوره یاوران ولایت، خواست از این فرصت برای ارتقای مهارت و خودسازی و تزکیه نفس نهایت استفاده را ببرند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) تاکید کرد: نباید فکر کنیم تنها کسانی که در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج عضویت دارند بسیجی هستند؛ بلکه باید گفت هرکس که دل در گرو انقلاب داشته باشد بسیجی  است  ولو اینکه در بدنه بسیج حضور نداشته باشد.

سردا ر اکبری اظهار کرد: ما نیاز داریم سه کانون فرهنگی؛ خانه ،مدرسه و مسجد را تقویت کنیم تا شاهد تربیت و رشد یک نسل در تراز انقلاب اسلامی باشیم .

این مقام مسئول، تصریح کرد: شما قرار است فرماندهان واحدهای دانش آموزی شوید و باید جوهره رهبری در شما دیده شود، به همین خاطر گفتار، کردار  و شخصیت شما باید برای دیگران الگو باشد.

سردار اکبری در پایان سخنان خود، شهدا را الگوهای ماندگار جامعه معرفی کرد و افزود: شهدا همیشه ماندگار هستند و ما می توانیم با الگوگیری از سیره شهیدان خود را ماندگار کنیم .

ارسال نظرات