روحانی شهید «ابراهیم فیاضی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «بر ملت مسلمان ایران است که این لحظه حساس را به دقت بررسی کنند. برای دفع توطئه­‌های دشمنان اسلام، هیچ سلاحی بهتر از خون و هیچ شعاری کوبنده‌­تر از لااله‌­الاالله نیست.»
کد خبر: ۹۰۳۵۶۴۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج، روحانی شهید «ابراهیم فیاضی» در تاریخ پنجم اسفند ۱۳۳۸ در شهرستان نور روستای دینکوه چشم به جهان گشود. وی پس از گذراندن تحصیلات در حوزه علمیه قم و سپس حضور در جبهه، در تاریخ هفتم بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«بسم الله الرحمن الرحیم
یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلى تِجارَة تُنْجِیکُمْ مِنْ عَذاب أَلِیم تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَ رَسُولِهِ وَ تُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوالِکُمْ وَ أَنْفُسِکُمْ ذلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ (سوره صف آیات ۱۰-۱۱)
سلام و درود بر پیامبر گرامی حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله) و ادامه ­دهندگان رسالتش دوازده امام ما و رهبر عظیم­‌الشان انقلاب اسلامی ایران.

من با آگاهی بر اینکه در این شرایط حساس تاریخی که ملت ایران می­‌خواهد به تمام جهانیان ثابت کند که تنها اسلام است که می­‌تواند تمام مستضعفین را در جهت بسط عدل و داد یاری دهد، برای یاری اسلام و کسب سعادت اخروی به فرمان امام خمینی که فرمان خدا و رسول خداست به جبهه می­‌روم.

اگر ملت ایران بخواهد که انقلاب اسلامی دچار انحراف نشود و تکامل خود را در خط مستقیم اسلام طی کند باید فداکاری کند و شهید بدهد و رنج تحمل کند. ملتی که اراده کرده است تا مستقل باشد و به دور از هر قدرت غیرخدایی به حیات خود ادامه دهد باید با پرچم لااله الاالله به پیش برود و لحظه‌­ای از توطئه قدرت­‌های شیطانی غافل نباشد.

اگر امت پیرو خط امام ایران به ذلت انحراف و میل به یکی از قدرت‌­های شیطانی این زمان تن در می­‌داد بلاشک این همه رنج‌­ها را تحمل نمی‌­کرد، نه کودتا‌های نافرجام را می­‌دید و نه جنگ صدام را و نه توطئه گروهک­‌های دست­‌پرورده اجانب در داخل کشور.

اما به مصداق "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد" از آنجایی که امت اسلامی ایران می­‌خواهد امت وسط و جامعه نمونه به جهان انسانیت ارائه دهد این آزمایش­‌ها، آن‌ها را آبدیده‌­تر می‌­کند.

وصیتم به نیرو‌های خط امام این است که آمریکا از جنگ مستقیم و رویای مستقیم از طریق توطئه در نقاط مختلف کشور، مبارزه مسلحانه گروهک­‌های کافر و منافق و جنگ صدام، نتیجه‌­ای نگرفت. واضح است که دیگر راهی جز تخریب از درون ندارد یعنی با نفوذ دادن عناصر فرصت­ طلب که سعی دارند با ترتیب دادن ظاهری اسلامی و انقلابی خود را دل­سوزان ملت و خط امام جلوه دهند و انقلاب اسلامی را خدای ناکرده از درون بپاشند.
اما حاشا و کلا، انقلاب و ملتی که سه سال بعد از پیروزی انقلاب، توطئه­‌های بزرگ­ترین قدرت­‌های باطل جهان را تحمل نموده است و از همه آزمایش­‌ها، پیروز و سربلند بیرون آمده است برایش شکست متصور نیست.

اما به آنان که هنوز در رهبری امام شک دارند بار دیگر موضع­ گیری­‌های امام را از سال­ها قبل یعنی از سال ۴۲ تاکنون مرور کنید، شخصیت و رأی­شان- زندگی شخصی، رابطه او با ملتش را با دیگر رهبران مقایسه کنید و به حقانیت ایشان پی ببرید که پیروی از ایشان، سعادت دنیا و آخرت را بیمه می­‌کند. انقلاب اسلامی ایران در شرایطی سیر می­‌کند که با هیچ­ یک از مقطع­‌های تاریخی ایران شباهتی ندارد.

بر ملت مسلمان ایران است که این لحظه حساس را به دقت بررسی کنند، از گذشته‌­ها سرمشق بگیرند و نگذارند بار دیگر اجانب بر ما تحمیل شوند که الحمدلله این مرحله گذشته است. برای دفع توطئه­‌های دشمنان اسلام، هیچ سلاحی بهتر از خون و هیچ شعاری کوبنده‌­تر از لااله‌­الاالله نیست؛ بنابراین سر بر فرمان امام می­‌روم تا خون ناقابل خود را برای آبیاری درخت اسلام تقدیم کنم.
ظاهراً در دنیا از کسی بستانکار نبودم و اگر بستانکار بودم گذشتم و به کسی هم بدهکاری نداشتم به خداوند خیلی بدهکارم در مقابل این همه نعمت که خدا به من داده برای خدا کم کار کرده­‌ام، امیدوارم که خدا مرا ببخشد اللهم لا اجد لذنوبی غافرا و لا قبائحی ساترا غیرک لا اله الا انت سبحانک و بحمدک ظلمت نفسی.
تجربه‌­ای که در عمرم اندوخته‌­ام شیطان حتی در لحظه عبادت هم از ما دست­بردار نیست. در درون انسان شیطانی است که هر لحظه او را به سوی شر دعوت می­‌کند همان که امام خمینی عزیز این وارث صدیق پیامبر و امامان آن را به ((من)) تعبیر فرمودند. اگر کشته شدم (نمی‌­دانم که خدا مرا به فیض شهادت نائل می­‌کند یا نه) مرا در کنار قبر خواهر عزیزم بدریه این شهید معصوم در بستر مرده به خاک بسپارید. آرزوی دست­بوسی امام را در دنیا زیاد داشتم، اما موفق نشدم. خوانندگان و شنوندگان وصیت­‌نامه دعا کنند که در قیامت به دست­بوسی ایشان نائل آیم.

از پدر و مادرم اطمینان دارم که به رشدی رسیدند که در فقدانم گریه نمی­‌کنند و در سوگم انتظار تبریک و تهنیت از سایرین دارند، خداوند آنان را در زحمتی که برایم کشیده‌­اند و رنجی که تحمل کرده‌­اند عوض دهد و آنان را رستگار بفرماید.

توصیه به برادران و خواهران این است که در این شرایط حساس وظیفه خودشان را آنچنان که در شأن یک مسلمان است انجام دهند و لحظه‌­ای از پیروی و یاری امام عزیز دست برندارند که نخواهند برداشت.
خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی را نگه­دار آمین.

اللهم الرزقنی شفاعه الحسنین یوم الورود آمین.

دو روز دنیا خدا را بشناسید، هرچه در توان دارید او را عبادت کنید، عبادت در عمل و پرستش.

ساعت ۵/۸ شب مورخه ۱۳۶۰/۱۲/۱۱

ابراهیم فیاضی»

ارسال نظرات