خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان حوزه دو کوثر سپاه غدیر تبریز، ولنگاری موجود در جامعه را ریشه در بی توجهی به مساله حجاب عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۳۵۶۰۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدشهاب الدین افزود: امروز وظیفه ما با تاسی گرفتن از حرکت بانوان پیشوای خود  توجه هر چه بیشتر به مساله حجاب است.

وی با اشاره به مباحث عقلی حجاب تشریح کرد: بی شک هیچ باغبانی را سرزنش نمی كنند كه چرا دور باغ خود حصار و پرچین كشیده است، چون باغ بی دیوار از آسیب مصون نیست و میوه و محصولی برای باغبان نخواهد ماند. هیچ كس هم با نام آزادی دیوار خانه خود را برنمی دارد و شب ها در حیاطش را باز نمی گذارد، چون خطر رخنه دزد جدی است. هیچ صاحب گنج و گوهری هم جواهرات خود را بدون حفاظ، در معرض دید رهگذران نمی گذارد تا بدرخشد، جلوه كند و چشم و دل برباید، چون خود جواهر دزدیده می شود. هرچیز كه قیمتی تر باشد، درصد مراقبت از آن بالاتر است. هرچیز كه نفیس تر باشد، بیم ربودن و غارت آن بیشتر است و مواظبت لازم تر، بنابراین کسی که ارزش وجود خود را می داند گوهر ناب وجودش را راحت عرضه نمی کند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید به لزوم برپایی تجمع عظیم بانوان محجبه شهر اظهارداشت: این تجمع ها در راستای قدردانی از خون شهدا و امنیت موجود در کشورمان است. امروز سلاح و پرچم اعتقاد حفظ حجاب است و باید این علم برپا بماند.

ارسال نظرات