مسئول سابق خدمات کارکنان سپاه عاشورا:

اجرای شش مرحله طرح کرامت در خدمات دهی به کارکنان

مسئول سابق خدمات کارکنان سپاه عاشورا در آیین تکریم خود با ارائه گزارشی از عملکرد مرکز خدمات کارکنان در زمان تصدی اش، از اجرای طرح کرامت برای خدمات دهی به کارکنان خبر داد و گفت: این طرح در شش مرحله و در قالب ارائه خدمات رستورانی، تشویقی، زیارتی، استخر و ... اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۹۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار دشتبانی افزود: همچنین اجرای یارانه زیارتی کارکنان از دیگر طرح هایی است که بیش از سه سال 50درصد کارکنان از هتل ها توانستند استفاده کنند.

وی ادامه داد: تکمیل و افتتاح فاز دوم هتل طلائیه در آذرماه 96 با مبلغی بالغ بر 11میلیارد و 600 میلیون ریال از دیگر اقدامات مرکز خدمات کارکنان بود که با طی آن تعداد سوئیت های هتل ها به 70سوئیت رسید.

دشتبانی مشارکت در تجهیز و راه اندازی رستوران های طلائیه مرند، عجب شیر، اهر و میانه را از دیگر اقدامات مرکز نام برد و انعقاد قرار داد ساخت 10ویلا با مشارکت مرکز خدمات کارکنان در بندر انزلی را برای ایام تعطیلات و تفریح کارکنان خبر داد.

مسئول سابق خدمات کارکنان سپاه عاشورا تامین جهیزیه ازدواج کارکنان و فرزندان آن ها در قالب وام 10میلیونی 60ماهه و تامین نیازمندی های کالایی کارکنان در قالب وام پنج تا هفت میلیونی 60 ماهه و 20 ماهه را از دیگر اقدامات مرکز خدمات کارکنان در زمان مسئولیش برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها