خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در همایش حجاب و عفاف اظهار داشت: بدون استثنا در ادیان مختلف حجاب به عنوان امری ضروری است و در دین اسلام نیز آیات بسیار زیادی در اهمیت حجاب و عفاف وجود دارد و حجاب و عفاف جزو اولویت های روانی جامعه است.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۹۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش با بیان اینکه مساله حجاب در یهودیت و مسیحیت نیز همواره تاکید می شد، افزود: بعد از رنسانس وقتی مسیحیت هزار سال با خشونت حکومت کرد، یک عده انسان های سودجو به نام آزادی زنان، تساوی حقوق زن و مرد را اعلام کردند که پشت آن استفاده ابزاری از زنان بوجود آمد.
وی با تاکید بر اینکه عفت، تقوا و پاکدامنی هم برای زنان و هم برای مردان است، گفت: از منظر اسلام و قران آیات متعددی در زمینه حجاب و عفاف وجود دارد و حجاب بدون عفاف معنی ندارد.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه بشر در طول تاریخ به دنبال آرامش بوده است، آرامش روانی را یکی از نیازهای اساسی بشر دانست و گفت: اگر طهارت قلب از انسان گرفته شود انسان افسرده می شود و اگر جامعه بخواهد امنیت روانی داشته باشد موضوع عفاف در اولویت است.
خدابخش با بیان اینکه حجاب مانع کار و اشتغال زنان نیست، خاطرنشان کرد: زنان هم در عرصه های سیاسی، اقتصادی، ورزشی و هنری سرآمد هستند و هیچ حوزه ای نیست که زنان نتوانند حضور داشته باشند.
وی با بیان اینکه هیچ تعارضی بین حجاب و عفاف و فعالیت زنان نیست، گفت: به دستگاه ها توصیه شده است از ظرفیت ها و توانمندی های زنان در عرصه های اجتماعی و سیاسی استفاده شود.

ارسال نظرات