مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

سپاه مدل قدرتی نظام جمهوری اسلامی ایران است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: امید وارم سپاه پاسدارن و بسیجیان بتوانند بستر ساز ظهور امام زمان(عج) باشند.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۸۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین علی نقی طهرانی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه سلمان استان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)  و روز دختر گفت: یکی از شواهد عظمت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها زیارت نامه اوست که از حضرت امام رضا علیه السلام روایت کردن و بعد از حضرت زهرا (س) تنها زیارتی که از معصوم برای بانویی نقل شده، همین زیارتنامه است.
 
وی با اشاره به این مطلب که در روایات و اخبار درباره علم و فقاهت حضرت فاطمه معصومه (س ) بسیار سخن‌ها گفته اند و آن گونه که مستند است، ایشان نیز مانند حضرت زینب (س) عالمه غیرمتعلمه بوده است، افزود: برای زیارت آن حضرت پاداش بسیار بزرگی وعده داده شده و آن ورود به بهشت است.
 
طهرانی زاده در ادامه با اشاره به این مطلب که سپاه مدل قدرتی جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: سپاه دارای ویژگیهایی است که در تمام شرایط سخت و برخورد‌های فیزیکی دشمن  در کنار مردم  برجستگی‌های خاصی پیدا کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نظام مقدس جمهوری اسلامی  را سکاندار مدیریت اسلامی و انقلابی دانست و اظهار داشت:سپاه دارای ویزگی های بسیاری است که  ایمان، انقلابی بودن و اخلاص در عمل نمونه هایی از آن است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت اینکه امروزه حمایتگر مستضعفین است مورد دشمنی دشمنان قرار گرفته است .

طهرانی زاده ادامه داد: با گذشت ۳ سال از فرماندهی سردار حسین معروفی در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شاهد این هستیم که اقدامات متعددی در حوزه‌های مختلف خصوصا محرومیت زدایی در استان عملیاتی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش‌های سردار معروفی گفت: حضور خانواده شهدا در این محفل بیانگر جایگاه شهدا به عنوان شمع محفل بشریت در عصر حاضر است.

وی تصریح کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم بستر ساز ظهور حضرت مهدی(عج) به عنوان یگانه منجی عالم بشریت باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار