فرمانده سپاه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج» ؛
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس گفت : علاوه بر فراهم کردن بستر مناسب برای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، الگوپذیری افراد، نیازمند نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در وجود آنهاست و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه ها به صورت مستمر و هدفمند می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۸۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به مناسبت هفته عفاف وحجاب سرهنگ پاسدار علی لشگری فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس درگفتگو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: این هفته به منظور بزرگداشت قیام خونین و مظلومانه مردم در مسجد گوهرشاد نامگذاری شده است که درآن روز مردم متدین و دیندار ایران اسلامی پای ارزشهای دینی ومعنوی خود ایستاده ودر مقابل هتک حرمت و برداشتن چادر توسط طاغوت رضاخانی ایستادگی کردند.

فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی باید ترویج پیدا کند

وی با اشاره به مراسم عفاف و حجاب در شهرستان فردیس افزود : این مراسم به پاس گرامیداشت مادران و بانوانی است که در این قیام از جان خود گذشتند اما حاضربه برداشته شدن چادرازسرخود نشدند. و اصل رسالت بانوی ایرانی را که همانا حفظ حریم خانواده و تربیت فرزندان و نیز همسرداری است را به نحو احسن انجام دادند.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه از طریق اجرای برنامه های فرهنگی و تعمیق باورهای ایرانی و اسلامی گفت: علاوه بر فراهم کردن بستر مناسب برای نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، الگوپذیری افراد، نیازمند نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در وجود آنهاست و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه ها به صورت مستمر و هدفمند می باشد.

وی همچنین از اجرای برنامه آبروی محله، افتخار کوچه مقارن با هفته عفاف و حجاب خبر داد و افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای ۸سال دفاع مقدس که نقش مؤثری در ارتقای باورهای دینی و حفظ ارزش های اسلامی دارد، معرفی شهدای هر کوچه به عنوان افتخار آن محله پیش بینی شده است.

ارسال نظرات