خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) گفت: بسیج در برابر نقشه های دشمنان با هوشیاری کامل می ایستد و از این رو تمامی لحظات حضور خالصانه در بسیج عبادت است.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۸۱
|
۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «ابراهیم سانی خانی» طی سخنانی در فراخوان گردان بیت المقدس حوزه امامزاده سید معصوم (ع) ناحیه امام رضا (ع) اظهار داشت: شما بسیجیان آینده سازان این کشور هستید،  آموزش دیدن شما بسیجیان عبادت است و این لحضات پر بار و معنوی از روزها و ساعت های عمر شما محسوب نمی شود.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام برنامه دارند بیان کرد: بسیج با بصیرت و تاسی به ولایت با هوشیاری کامل نقشه های دشمنان را شناخته و مقابل آنان با قدرت خواهد ایستاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) مقایسه رخدادهای مقاطع مختلف تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: تاریخ در برهه های مختلف تکرار شده و خواهد شد، اما اگر در مسیر اسلام، انقلاب و رهبری باشیم نظام جمهوری اسلامی آسیب نخواهد دید.

وی با اشاره به رشادت های شهدا و یاد آوری شهید محسن حججی تاکید کرد: شهدا با شناخت به موقع به وظیفه خویش در قبال انقلاب اسلامی عمل کردند.

سانی خانی به نقش بی بدیل ولایت فقیه در جامعه اشاره و بیان کرد: امروز به برکت ولایت فقیه از بحران ها عبور کرده ایم، مسئولان بایستی با تاسی به ولایت فقیه و عمل به رهنمود های معظم له در خدمت به مردم شهید پرور و انقلابی تمام تلاش وسعی خود را بکار ببندد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها