همزمان با دهه کرامت ؛

کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی وارد استان البرز شد

کوچه های دلدادگی و عاشقی ایران اسلامی این روزها میزبان عطر گل یاس در روزهای خجسته و مبارک دهه کرامت بوده و هر گوشه از این سرزمین، آکنده از نوای مرغان آغشته به صفای حرم رضوی است.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۵۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فاصله بین اول تا دهم ذالقعده ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت حضرت ثامن الحجج(ع) با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده و کاروان زیرسایه خورشید متشکل از خادمان حرم رضوی به همراه بیرق پاک بارگاه حضرت شمس الشموس (ع) با حضور در سراسر ایران اسلامی، شادی و سرور این روزها را برای ایرانیان مضاعف می کنند.

کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی وارد استان البرز شد


حضرت معصومه(س) روز اول ذالقعده سال 173 هجری قمری در مدینه به دنیا آمد و از همان کودکی تحت مراقبت و تربیت برادر بزرگوارش امام رضا(ع) قرار گرفت. ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) نیز 11 ذی القعده سال 148 هجری قمری و در مدینه بوده است. 


حضرت فاطمه معصومه (س) از امامزادگان واجب التعظیم است که در روایات بسیاری از برادر گرامیشان امام رضا (ع) درباره شخصیت ایشان و همچنین ثواب زیارت کریمه اهل البیت (ع) سفارش های متعددی نقل شده است.


کریمه اهل بیت (س) بانوی با کرامتی است که حضور در ایران نعمت و برکت بزرگ برای مردم محسوب می شود و قبله حاجات میلیون ها ایرانی است که با حضور در حرم مطهر آن حضرت در قم سر احترام در مقابل آستانش فرود می آورند.


اما سفر کاروان زیرسایه خورشید در این ایام به شهرها و روستاهای کشور موجب خیر و برکت برای مردمی است که دلداده حضرت انیس النفوس علی ابن موسی الرضا (ع) هستند.


پرچم مقدس حرم رضوی که آغشته به عطر و بوی حریم آل الله است، در سراسر ایران اسلامی می گردد تا شاید کسانی که توان تشرف به بارگاه رضوی را ندارند، دمی خود را در بهشت روی میز احساس کرده و از انفاس قدسیه حضرت ثامن الحجج بهره مند شوند.


عطر یاس فاطمی که بنابر روایات هر شب جمعه در حرم سید الشهدا (ع) استشمام می شود از تمام اولاد حضرت زهرا (س) قابل حس است و تک تک فرزندان زهرای اطهر (س) بوی یاس فاطمی دارند و در روزهای دهه کرامت بوی گل یاس در کوی و برزن به مشام می رسد.


کاروان زیرسایه خورشید علاوه بر شهرها و روستاهای ایران در کشورهای مختلف جهان و در بین دوستداران خاندان پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص) حضور یافته و دل و جانشان را آکنده از محبت اهل البیت (ع) می سازد.


کاروان زیر سایه خورشید همچون سراسر کشور در استان البرز نیز حضور یافته و با برگزاری برنامه های مختلف عاشقان اهل بیت (ع) را از بوی عطر یاس فاطمی سیراب می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها