مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج با بیان اینکه فعالان فرهنگی بسیج از پیشی گرفتن تهدیدات فضای مجازی از محاسن آن جلوگیری کنند گفت : لبه تیز تیغ شبکه‌های اجتماعی به سمت بنیان خانواده‌ها نزدیک شده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۵۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید روح الله فضلی در نشست هم اندیشی فعالین فرهنگی بسیجی، شوراء و فرماندهان پایگاه های بسیج سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج که در اردوگاه شهید رجایی برگزار شد ، اظهار داشت: امروزه فضای مجازی کاربران بسیار زیادی داشته و تأثیر مهمی در فرهنگ کشور دارد.

فعالان فرهنگی بسیج از پیشی گرفتن تهدیدات فضای مجازی از محاسن آن جلوگیری کنند

وی افزود: بنابراین ضروری است تا در تولید محتوا و کنترل این فضا به درستی عمل کرده تا بتوانیم مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن را کاهش دهیم که تحقق این امر فعالیت و مشارکت جدی نهادهای فرهنگی و فعالان فرهنگی بسیج را می‌طلبد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج تصریح کرد : برای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در کاهش آسیب‌های فضای مجازی باید فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برای افزایش سواد رسانه‌ای مردم را بیشتر کنیم تا به اهداف خود دست یابیم.

سید روح الله فضلی با اشاره به برگزاری طرح خوب محله مهربانی در کرج اظهار داشت : با کمک مردم در تمام سطح محلات استان البرز می‌توانیم این طرح را تقویت کرده و شاهد اتفاقاتی زیبا در این منطقه پهناور و پر جمعیت باشیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح برای مدت‌زمان پنج سال برنامه‌ریزی‌شده است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که در پنج سال آینده به نتیجه مطلوب برسیم، چراکه این طرح نیازمند صرف انرژی و جلب اعتماد مردم است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) در پایان افزود: در طرح محله مهربانی خدمات عمومی خوبی در زمینه های خدمات پزشکی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی ارائه شده و موجی از نشاط و اثرات مثبت ر ا در روحیه افراد برجای می گذارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها