نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
محمودی گفت: زمانی که فرهنگ سازی کرده و فرهنگ اصیل ایرانی خود را حفظ کنیم، هر فرهنگ غربی که وارد کشور شود نمی‎تواند بر افراد تاثیر بگذارد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۵۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
سمیه محمودی نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، پیرامون نقش دستگاه‏های مختلف فرهنگی و کوتاهی این دستگاه‏ها در امر حجاب و عفاف عنوان کرد: یکی از مباحثی که در امر حجاب و عفاف اهمیت دارد، ترویج اسلام واقعی است.

وی بیان کرد: امروز از اسلام واقعی فاصله گرفتیم، بنابراین بایستی سنت‌ها، جاهلیت‎ها و عرف‌ها را کنار بگذاریم و دستورات اسلام را در جامعه پیاده کنیم.

محمودی تصریح کرد: زمانی که دستگاه‎های فرهنگی نتوانند به خوبی به وظایف خود عمل و به درستی فرهنگ سازی کنند، بنابراین دسیسه‎های دشمنان بر جامعه غالب می‌‍شود.

وی اظهار داشت: زمانی که فرهنگ سازی کرده و فرهنگ اصیل ایرانی خود را حفظ کنیم، هر فرهنگ غربی که وارد کشور شود نمی‎تواند بر افراد تاثیر بگذارد.

محمودی عنوان کرد: تنها نباید به حرف و شعار بسنده کرد، بلکه باید دستورات اسلام را در عمل اجرا کنیم.

وی در پایان گفت: کشورهای دیگر نزدیک به سیزده قرن از اسلام ما عقب تر هستند اما متاسفانه در حال حاضر این کشورها الگوی ما شدند و ما باید با فرهنگ سازی جوانان کشور را به سمت فرهنگ غنی اسلام سوق دهیم.

ارسال نظرات