به همت حوزه ۴ حضرت رقیه (س) سپاه ناحیه حر مشهد؛
به مناسبت هفته عفاف و حجاب و به همت حوزه ۴ حضرت رقیه (س) سپاه ناحیه حر مشهد نمایشگاه نگاه آرامش به مدت سه روز در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۵۵۳۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نمایشگاه نگاه آرامش با هدف کمک به بسیجیان هنرمند خودسرپرست و حمایت از کالای ایرانی و ارائه محصولات عفاف و حجاب برگزار شد.

این نمایشگاه دارای غرفه‌هایی از جمله؛ سری مطالعات شهید مطهری جهت ارائه و فروش کتاب‌های شهید مطهری، گل و گیاه، عکاسی حرفه‌ای، محصولات خانگی و مواد غذایی سالم مانند شیرینی‌های خانگی، نان سبزی خانگی و شربت‌های طبیعی، روسری و مقنعه، صنایع دستی، ارائه و فروش چادر مشکی ایرانی ودوخت رایگان در محل نمایشگاه وغرفه مهد کودک ویژه کودکان می‌باشد.

در حاشیه این نمایشگاه برنامه‌های دیگری برای بازدید کنندگان از جمله بازخوانی واقعه گوهرشاد، اجرای سرود توسط خواهران پایگاه‌های تابعه حوزه ۴ حضرت رقیه (س) و اجرای نمایش و تئاتر با موضوع عفاف و حجاب نیز اجرا گردید.

درروز پایانی نمایشگاه، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه حرمشهد با بازدید از این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد وگفت:انشاالله در آینده نیز شاهد برپایی این نوع نمایشگاه‌ها خواهیم بود تا خواهران بسیجی بتوانند محصولات خود را ارائه کنند.

گفتنی است؛ کلیه محصولات ارائه شده دراین نمایشگاه جزء کالا‌های ایرانی می‌باشد که توسط خواهران بسیجی تهیه و تولید شده است.

نمایشگاه نگاه آرامش به مدت سه روز در منطقه خواجع ربیع مشهد و در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید و ۴۵۰ نفر دراین سه روز از این نمایشگاه بازدید و خرید کردند
ارسال نظرات
پر بیننده ها