سردار کرمی به همراه سرهنگ عباسی فرمانده تیپ ، سرهنگ سهندی فرمانده سپاه ناحیه زنجان و سرهنگ محمدی معاون عملیات سپاه استان ضمن حضور در جمع رزمندگان غیور زنجان در مناطق مرزی سردشت از پایگاههای عملیاتی تیپ 36 زنجان بازدید به عمل آورد .
کد خبر: ۹۰۳۵۵۰۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) با حضور در جمع پاسداران و سربازان پایگاه قلعه پانه سر گردان حضرت علی اصغر(ع) از فعالیتهای چشمگیر زحمات رزمندگان زنجان که با حضور شبانه روزی خود در این مناطق صعب الاعبور و کوههای سربه فلک کشیده آذربایجان غربی که در ایجاد امنیت پایدار در حال نگهبانی هستند ، تقدیر و تشکر کرد .

سردار کرمی در ادامه به ارزش نگهبانی و مرزبانی رزمندگان در مناطق مرزی به ویژه در این مناطق اشاره و خاطرنشان کرد : حضور و نگهبانی در این مناطق مرزی یک نوع عبادت محسوب شده و ثواب زیادی دارد که باید قدر این فرصت ها را بدانیم ، چرا که در راه خدا سعی کنیم خالصانه قدم برداریم تا مورد قبول خداوند قرار گیرد .

در پایان این دیدار سرهنگ عباسی فرمانده تیپ 36 ، ضمن تقدیر و تشکر از حضور سردار کرمی در جمع رزمندگان زنجان از آخرین وضعیت منطقه و فعالیتهای چندین ساله حضور رزمندگان تیپ در این مناطق گزارشی را ارائه دادند .

 

ارسال نظرات