مدیرکل روابط عمومی،تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان گفت: زنجان فضای رسانه‌ای بسیار خوبی دارد و با تلاش مدیران رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فضای دلچسبی در استان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۹۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رنجان؛ ادریس سالاری با اشاره به اینکه اعتماد عمومی برای رسانه زمانی ایجاد می‌شود که بی‌طرفی در آن مشهود باشد، اظهار داشت: در روزنامه‌نگاری توسعه باید نقاط منفی و مثبت را با هم منتشر نمود و اگر رسانه‌ای قصد داشته باشد که با منفی‌گرایی محض، افکار عمومی را با خود همراه کند، کار عبث و بیهوده‌ای انجام داده است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی که آمریکا و اسرائیل علیه ایران ایجاد نموده، در حجم زیادی با سرمایه‌گذاری در حوزه رسانه‌های معاند ایجاد گشته است، عنوان کرد: هدف از این سرمایه‌گذاری، فاصله‌اندازی بین ارکان نظام و مردم است. در چنین شرایطی اگر مفهوم جنگ اقتصادی را درک کرده باشیم، پی می‌بریم که رسانه‌های معاند اثرات بسیار ناگواری در جامعه بر جای می‌گذارد. از این رو باید خود را برای دفاع از کشور، اقتصاد و نظام سیاسی تجهیز کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان  تصریح کرد: ایثار و پایمردی رسانه‌ها باعث ایجاد فضای آرام در استان شده است و خدمات جمهوری اسلامی طی ۴۰ سال گذشته، ما را در مسیر توسعه قرار داده است.

 سالاری تصریح کرد:  باید امید و نشاط را در فضای جامعه ایجاد کنیم و هر چه مردم از نظام ناامید شوند، به همان نسبت دشمنان اهدافشان را پیش می‌برند.

 وی با بیان اینکه ایران امروز تبدیل به قدرت فرامنطقه‌ای شده است، تصریح کرد: منزوی کردن ایران جزو اهداف آمریکا و قت‌های استکباری است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری زنجان  با بیان اینکه  کسی نمی‌تواند منکر فشارهای موجود باشد خاطر نشان کرد:  با دولت آمریکا که به هیچ امر بین‌المللی پایبند نیست نمی‌توان به مذاکره و تفاهم رسید. در همین راستا باید به مشارکت مردم اتکا کنیم تا مشروعیت ملی نظام سیاسی همچنان حفظ شود. در این زمینه هر تیتر و خبری ارزش خود را دارد و گرایش‌های منفی به تضعیف افکار عمومی در جنگ تمام‌عیار منتج می‌شود.

ارسال نظرات