نفر اول چهل و یکمین دور از مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در رشته قرائت؛
نفر اول چهل و یکمین دور از مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف در رشته قرائت گفت: قرائت قرآن را یک موهبت خاص الهی می دانم که خداوند لطف کرده است و احساس می کنم بسیار ویژه است و اگر اخلاص باشد، برکات بسیاری برای زندگی دارد و زندگی را شیرین می کند و به زندگی انگیزه می دهد.
کد خبر: ۹۰۳۵۴۷۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

 ابراهیم عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با اشاره به این که هدف از این گونه فعالیت ها و تلاش ها در کنار قرآن بودن است اظهار داشت: در کل، هدف از فعالیت های قرآنی، انس با قرآن و آوردن قرآن به متن زندگی و علاوه بر آن، عمل به قرآن و سبک زندگی قرآنی است.

وی افزود:  قرآن علاوه بر این که یک هنر تبلیغی است، تاثیرات فوق العاده خوبی در زندگی قاری نیز دارد.

عبدی در پاسخ به این سوال که قرآن به چه مقدار در زندگی شما تاثیر دارد ابراز کرد:تاثیرات قرآن در زندگی من به قدری است که اگر قرآن را از من بگیرند دیگری چیزی نخواهم داشت، چون هم عنایت خداوند را در زندگی خود احساس می کنم و هم از طرف مردم، مورد عنایت قرار می گیرم.

وی خاطر نشان کرد: قرائت قرآن را یک موهبت خاص الهی می دانم که خداوند لطف کرده است و احساس می کنم بسیار ویژه است و اگر اخلاص باشد، برکات بسیاری برای زندگی دارد و زندگی را شیرین می کند و به زندگی انگیزه می دهد

نفر اول چهل و یکمین دور از مسابقات استانی قرآن کریم افزود: علاوه بر همه این موارد، زندگی با قرآن نورانی می شود و چراغی برای تمام مسائل پیش رو در زندگی می شود.

وی در پاسخ به این سوال که از چه موقعی توجهتان به قرآن و مسائل قرآنی جلب شد گفت: من در خانواده ای مذهبی و سنتی بزرگ شده ام و زمانی که 4 یا 5 ساله بودم، پدرم به ازای حفظ سوره های قرآنی و تلاوت هایم یک 5 تومانی جایزه می دادو یا در هیئت های مذهبی من را ترغیب به تلاوت می کرد که مورد تشویق آنان نیز قرار می گرفتم،  و این از همان کودکی عامل مشوقی برای حفظ و تلاوت قرآن شد.

عبدی ادامه می دهد: بعد از گذشت چند سال در جلسات قرآنی متعدد شرکت کرده و در محضر اساتیدی همچون استاد باوردی و استاد مصطفی محرمی، به یادگیری روخوانی و روان خوانی پرداختم.

وی در معرفی خود عنوان کرد: دارای مدرک لیسانس مهندسی برق و ارشد علوم قرآنی و حدیث هستم و در اداره کل بهزیستی، به خدمت رسانی برای معلولین و مخحرومین در بحث های فرهنگی هستم و همچنین به فعالیت های فرهنگی و اجرای قرائت های زنده تلوزیونی می پردازم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها